7 din 10 romani isi cumpara haine din mall – studiu

Așa arată un studiu realizat de compania GFK.

Un sfert dintre români își cumpără haine o dată la 2, 3 luni și în general merg în magazinele de profil din mall.

Cercetarea arată că tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani cumpără cel mai des, chiar de mai multe ori pe lună,.

Aproximativ 7 din 10 români își cumpără hainele din malluri, în vreme ce magazinele stradale sunt preferate de doar 50% dintre cei chestionați.

Pe de altă parte, vânzările online de articole de îmbrăcăminte sunt mult mai bine reprezentate în Bucureşti față de restul țării – 11% dintre locuitorii Capitalei afirmă că îşi cumpără des haine din online, spre deosebire de doar 5% în restul țării.

În topul preferințelor se află și magazinele de tip outlet care vând îmbrăcăminte de la firme cunoscute – 25% dintre cei chestionați preferă să achiziționeze articole de calitate bună, la prețuri reduse.

Întrebați despre suma pe care au cheltuit-o pe îmbrăcăminte sau încălțăminte în ultima lună, peste 15% dintre românii din urban au declarat că au cheltuit peste 200 lei.

Studiul GfK a fot realizat pe un eşantion de 1.000 de persoane din toată țara, cu vârsta de peste 15 ani.