Confidenţialitate

3 motive pentru care vrei să îți faci cont de #Twitter

S-a înființat în urmă cu nouă ani iar la început era doar un mod de comunicare pentru angajații unei companii din Statele Unite. Wikipedia spune că #Twitter este un cuvânt englezesc și înseamnă “pălăvrăgeală”. Însă rețeaua Twitter înseamnă mult mai mult decât “a pălăvrăgi”. Numărul utilizatorilor la nivel mondial nu este cunoscut, deoarece compania nu îl face public, dar se estimează că acesta ar ajunge  la câteva sute de milioane.

Iată 3 motive pentru care ar trebui să vă faceți un cont de Twitter:

 

 

 

1. Simplitatea

O postare pe Twitter, denumită generic “un Tweet”, nu depășește limita de 140 de caractere. Ce înseamnă asta? Mesajul trebuie să fie cât mai simplu de citit și înțeles. De multe ori atuci când citim ceva pe internet ne-am dori să aflăm cât mai repede esențialul, fără a ne pierde timpul, și să putem alege apoi dacă vrem să aprofundăm sau nu. Exact asta face Twitter. Fiecare utilizator poate atașa un link, pe care oricine ar fi interesat de subiect îl poate accesa.

2. Multitudinea de oameni interesanți de pe Twitter

Oricine navighează pe internet în alte scopuri decât cel de a afla lucruri noi sau de a accesa informații interesante, își pierde timpul. Twitter ne ajută să fim la curent cu tot ce publică mințile luminate din această lume: oameni de știință, politicieni, scriitori, celebrități, etc. În plus, pe Twitter avem certitudinea că respectivele conturi aparțin chiar acelor oameni. Chiar și Papa are cont de Twitter.  Iată câteva conturi ale unor oameni interesant de urmărit:  

  3. Breaking News-urile

Am spus mereu că “a fi informat” este echivalent cu “a nu fi prost”. Fiecare om trebuie să fie la curent cu tot ce se întâmplă, iar Twitter este cel mai eficient instrument pentru a face asta. Desigur, veți găsi breaking news și pe televiziuni și alte canale media, însă pe Twitter informațiile vin cel mai repede, chiar de la fața locului și relatate cât mai simplu.  Asta pentru că în multe locuri din lume, atunci când se întâmplă ceva important, primul lucru pe care îl fac jurnaliștii este să transmită informațiile mai întâi pe conturile de Twitter. În plus, evenimentele pot fi urmărite ușor cu ajutorul hashtag-urilor.