Confidenţialitate

YouTube testează Shorts, concurență pentru TikTok

Cea mai mare platformă de conținut video online face concurență aplicației chineze TikTok, foarte populară în rândul adolescenților.

YouTube testează Shorts, oferind aceleaşi facilităţi.

Noul produs le va permite utilizatorilor să înregistreze scurte videoclipuri verticale prietenoase cu dispozitivele mobile şi apoi să adauge efecte speciale şi coloane sonore extrase dintr-o bibliotecă de muzică.

Funcţiile de modificare permit, de asemenea, gruparea mai multe filmări într-una singură, să modifice viteza de redare şi să aplice diverse efecte şi elemente grafice.

Pentru partea sonoră, YouTube va profita de bogata sa librărie de melodii şi va pune la dispoziţia utilizatorilor un mare număr de cântece, care pot fi folosite drept coloană sonoră.

Această librărie va deveni şi mai cuprinzătoare în timp, promit cei de la YouTube.

Noul produs nu se diferenţiază fundamental nici de TikTok şi nici de Reels, clona lansată de Instagram.

Shorts este testat în India și se va regăsi în versiunea de Android a YouTube, unde va fi marcată special, pentru a fi mai vizibilă şi a încuraja utilizatorii să o folosească. Mai apoi, aceasta va ajunge şi pe iOS.