Confidenţialitate

Toader Păun a acceptat #IceBucketChallenge

Pe blogul personal, Toader Păun povestește cum a ajuns să își toarne o găleată de apă cu gheață în cap:

‘După ce am primit leapșa de la colegul Cristi Stanciu de la Radio 21, am ‘profitat’ de o zi friguroasă de vară, cum sunt în finalul ăsta de august, și mi-am turnat o găleată cu apă amestecată cu gheață în cap.

Am făcut #IceBucketChallenge după modelul propus de Irina Bărăgoi, adică adaptat pentru România și am ales o cauză românească pe care să o susțin. Donațiile sau sprijinul pe care îl ofer nu vreau să fie motiv de paradă, așa că mă limitez la a spune doar că susțin Hospice Casa Speranței și vă încurajez să faceți și voi la fel.

De acest ONG se leagă ultima perioadă din viața bunicii mele, un om pentru care nu am cuvinte. Mi se îneacă ochii în lacrimi când scriu asta la fel cum am fost pe punctul să o fac atunci când am amintit de Hospice la filmarea Ice Bucket Challenge‘, scrie realizatorul Europa FM.

Click aici pentru a-l vedea pe Toader Păun acceptând #IceBucketChallenge și pentru a afla cui a dat leapșa

Vineri, George Zafiu s-a lăsat și el provocat de Bosquito și și-a trunat o găleată cu gheață amestecată cu apă în cap.

Click aici pentru a-l vedea pe George Zafiu acceptând #IceBucketChallenge

Fenomenul Găleata cu apă rece

Dacă în SUA mişcarea #IceBucketChallenge a pornit pentru a atrage atenţia asupra celor care suferă de boala Lou Gehrig (ALS), cea de care suferă şi fizicianul Stephen Hawking, în România ea a fost adaptată pentru a susţine cauze locale.

Ice Bucket, ALS Ice Bucket, Galeata cu apă rece sau #IceBucketChallenge sunt formele sub care campania s-a răspândit viral în întreaga lume, reunind de la politicieni şi vedete până la oameni simpli. Barack Obama, George W Bush, Michelle Obama sau Vladimir Putin sunt printre cei care au primit provocarea de a sprijini campania #IceBucketChallenge şi au acceptat să o facă fiecare într-un mod original.

Cei care răspund #IceBucketChallenge trebuie să facă și o donație în scop umanitar. Campania a strâns până acum 22,9 milioane de dolari pentru pacienții care suferă de scleroză amiotrofică laterală.