Confidenţialitate

Telekom anunță două milioane de clienţi care utilizează ofertele #Netliberare şi lansează platforma Telekom Electronic Beats

La un an după ce a lansat conceptul ”#Netliberare”, operatorul de telecomunicații Telekom anunță rezultate spectaculoase, într-un comunicat remis Europa FM.

După ce în noiembrie 2017, Telekom a fost primul operator de pe piaţa din România care a introdus oferte cu trafic  nelimitat 4G pentru segmentul de abonaţi, precum şi trafic nelimitat gratuit pentru streaming video, pentru utilizatorii de cartele, iar în martie 2018 a extins bonusul de trafic de date mobil 4G nelimitat şi pentru segmentul prepaid, începând de la 5 euro credit, ofertele grupate sub ”#Netliberare” au ajuns să fie folosite de peste 2 milioane de clienți.

Ultima ofertă a fost dezvoltată în sinergie cu lansarea Telekom Electronic Beats pe piața locală. Prin intermediul bonusului de trafic de date mobil 4G nelimitat, atât pentru clienții prepaid, cât și pentru abonați, platforma Telekom Electronic Beats are ca scop principal să devină parte a vieții cotidiene și culturale a iubitorilor de muzică electronică, facilitându-le accesul la informații, dar și la noi oportunități de divertisment.

„În doar un an de la lansarea #Netliberare în România, rezultatele sunt concludente: două milioane de clienţi care deja folosesc serviciile #Netliberare şi trafic 4G de şase ori mai mare în reţeaua noastră. Mai mult, platforma #Netliberare a condus la creșterea semnificativă a valorii de brand ca furnizor de servicii mobile şi internet de mare viteză, în timp ce percepţia față de ofertele simplificate ale brand-ului nostru s-a intensificat și a dovedit puterea şi relevanţa promisiunii Telekom.

Aceste cifre demonstrează angajamentul nostru faţă de clienţi în furnizarea celor mai bune produse şi servicii de pe piaţa locală de comunicaţii şi eforturile continue ale companiei noastre de a îmbunătăţi reţeaua prin noi investiţii, noi tehnologii şi prin cunoștințele unei echipe de specialişti orientaţi către zona de comunicații, aflaţi mereu în căutarea ultimelor inovații în domeniu şi mereu dornici să descopere noi mijloace de a deservi cât mai bine clienţii”, a declarat František Mala, Director Executiv Marketing Rezidențial și Vânzări Naționale, Telekom Romania.