Confidenţialitate

Sandra Izbaşa este cea mai mediatizată sportivă în mediul online la Jocurile Olimpice 2012

Cu peste 3.700 de apariţii identificate, Sandra Izbaşa este cea mai mediatizată sportivă în mediul online pe durata Jocurilor Olimpice 2012.

A doua cea mai mediatizată sportivă este tot din echipa de gimnastică. Cătălina Ponor înregistrează circa 3.200 de apariţii, în replică la apetenţa crescută a publicului consumator pentru acest sport.

Alina Dumitru este a treia sportivă în clasamentul realizat de Mediafax Monitorizare, cu peste 2.600 de apariţii, fiind urmată de Alin Moldoveanu (2.174 de apariţii), Corina Căprioriu (1.540), Roxana Cocoş (1.154 apariţii) şi Răzvan Martin (1.116 apariţii).

Topul sportivilor se păstrează şi în social media (Facebook, Twitter, Google+), cu o excepţie: Alina Dumitru ocupă locul 2, iar Cătălina Ponor, locul 3. Fiind prima medaliată la JO 2012, mesajele legate de această performanţă s-au propagat în cascadă. Mai mult, un volum semnificativ de mesaje au fost înregistrate pe Twitter având ca subiect conflictul generat de tweets-urile lui Mircea Badea şi Victor Ciutacu legate de prezenţa la vot a Alinei Dumitru.

Clasamentul în social media arată astfel: Sandra Izbaşa (957 apariţii), Alina Dumitru (788 apariţii), Cătălina Ponor (605 apariţii), Alin Moldoveanu (503 apariţii), Corina Căprioriu (198 apariţii), Roxana Cocoş (164 apariţii), Răzvan Martin (156 apariţii).

Performanţele nominale ale sportivilor români la Jocurile Olimpice 2012 sunt: gimnasta Sandra Izbaşa (medalie de aur la sărituri), gimnasta Cătălina Ponor (medalie de argint la sol), judoka Alina Dumitru (medalie de argint la categoria 48 de kg), Alin Moldoveanu (medalie de aur la tir), judoka Corina Căprioriu (medalie de argint la categoria 57 de kilograme), Roxana Cocoş (medalie de argint la haltere, categoria 69 de kg), Răzvan Martin (medalie de bronz la categoria 69 de kg).

Pentru realizarea acestui top, Mediafax Monitorizare a analizat pe toată durata Jocurilor Olimpice de la Londra aproximativ 68.000 de surse de informare online – site-uri, conturi de Twitter, pagini de Facebook şi bloguri