A fost remediată problema la sistemul de informare a călătorilor din Gara de Nord Bucureşti

Problemele la sistemul de informare a călătorilor, apărute vineri dimineață în Gara de Nord din București au fost remediate. Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a anunțat că deranjamentul a fost remediat.
UPDATE 11:33. A fost remediat deranjamentul din Gara de Nord Bucureşti
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că, începând cu ora 10:40, a fost remediat deranjamentul din Gara de Nord Bucureşti, care a dus la defectarea sistemului de informare a publicului călător.
Știre inițială
Vineri dimineaţa, compania naţională de transport a anunţat că sistemul de informare a călătorilor privind sosirea şi plecarea trenurilor s-a defectat, din cauza unui deranjament în Gara de Nord Bucureşti.
Concret, tabelele de teleafișaj, panourile de informare localizate pe peroane și camerele de luat vederi din incinta gării nu mai funcționează.
Având în vedere natura problemei, CFR SA colaborează cu CFR Călători pentru informarea corectă și rapidă a publicului călător.
Regretăm disconfortul creat și vă informăm că personalul responsabil acționează pentru remedierea acestui deranjament, în cel mai scurt timp posibil, cu scopul de a relua informarea corectă a publicului călător.