Pregătirea organismului pentru mesele grele

Cu câteva zile înainte de orice masă mai grea, ne bântuie amintirea disconfortului digestiv pe care îl îndurăm în fiecare an. Doar că repetarea poveştii poate fi uşor evitată, printr-o pregătire treptată a organismului.

În primul rând, cu iaurt, pentru o floră intestinală sănătoasă, care ne fereşte de problemele de tranzit şi balonare, care strică, evident, plăcerea sărbătorilor. Iaurtul, prin conţinutul de calciu, contribuie şi la activitatea normală a enzimelor digestive, adică face mai uşoară munca sistemului digestiv.

Iaurtul ne poate salva şi atunci când vrem să “economisim” nişte sute de calorii: un desert sau o gustare cu mult zahăr şi grăsimi, care are 300- 400 calorii, poate fi înlocuită cu un iaurt, simplu sau chiar cu fructe, ori în varianta fără grăsime. Iaurturile au doar vreo 100 de calorii, sunt gustoase şi ţin de foame.

Vrei să fii sănătos? Adoptă obiceiuri sănătoase: zilnic iaurt şi, desigur, sport!

De sărbători, Danone şi Europa FM te invită la concursul care te ajută să afli profilul petrecăreţului care ţi se potriveşte. Detalii cu un click aici!