Confidenţialitate


Nou clip de promovare turistică pentru România


Nou clip de promovare turistică pentru România

România va avea până la finalul anului un nou clip de promovare turistică.

Cel actual, rămas din mandatul Elenei Udrea, este „uzat moral”, spune ministrul Turismului.

Bogdan Trif estimează că noul film care să atragă turiști se poate face cu costuri minime.

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

În 2009, România a plătit 850.000 de euro ca să își aleagă frunza ca brand de țară.

Doar logo-ul a fost atunci 100.000 de euro.

Campania „Explorează Grădina Carpaților” a rulat o vreme pe canalele internaționale de televiziune, apoi a fost oprită.

Anul trecut, fostul ministru al Turismului, Mircea Dobre, anunța oamenii de afaceri că intenționează să schimbe frunza din brandul de țară cu o oaie, pentru a promova România în cheia legendei Mioriţa.


Ultimele stiri
Constanța: Protest al angajaților CT Bus și al altor constănțeni în fața primăriei, în ziua aprobării unor taxe…

Sibiu: Incident la un hotel din municipiu. Tavanul de deasupra unei piscine s-a prăbușit peste persoanele aflate în…

Ce tradiții mai respectă de Crăciun unii bucureșteni și ce e cel mai important pentru ei în această…

Programa la Limba și literatura română pentru clasa a IX-a a fost revizuită și prezentată la Ministerul Educației.…

Vrancea: Accident rutier pe A7, la mai puțin de două ore de la deschiderea circulației pe tronsonul Focșani-Adjud.…

Radu Miruță și Irineu Darău au depus jurămintele de învestitură în funcțiile de ministru al Apărării, respectiv ministru…

ANM: Ninsori la Bucureşti, în Noaptea de Ajun; stratul de zăpadă estimat este de 3…6 cm,temporar ninsoarea va…

Regatul Unit: Anul 2025, pe cale să doboare recordul de căldură

MApN: Noi atacuri cu drone în Ucraina, lângă România | A fost emis mesaj RO-ALERT | AUDIO

Comitetul pentru analiza legilor Justiţiei se reuneşte marţi, la Palatul Victoria