Confidenţialitate

Muzeul Pop-Up „Generația Millennials” revine luna aceasta cu o nouă expoziție dedicată generației cu cheia la gât

  • Cele mai importante simboluri ale anilor ‘90 se regăsesc în cadrul expoziției organizate de Asociația ESCU, în parteneriat și cu găzduirea Mega Mall
  • Cei ce vor trece pragul centrului comercial, în perioada 1-29 aprilie, vor avea ocazia să parcurgă o serie de zone tematice reprezentative pentru acei ani, ce le vor aminti de muzica, jocurile sau piesele vestimentare iconice ale perioadei.
  • Accesul la expoziție este gratuit

Muzeul Pop-Up „Generația Millennials” prezintă, în perioada 1-29 aprilie, la nivelul 1 al Mega Mall București, cele mai importante simboluri ale generației cu cheia la gât, cunoscută și drept Generația Millennials. Acest concept expozițional aparține Asociației ESCU. Trecând printr-o capsulă a ultimilor 30 de ani, de la avansul tehnologic, la simboluri precum Michael Jordan, jocurile copilăriei sau jocurile de tip Pac-Man, Tetris, Mario și Tamagotchi, la desenele de la Cartoon Network sau la felul în care școala sau viața socială erau percepute, expoziția propune o abordare retrospectivă asupra tuturor aspectelor care au format și definit această generație. Muzeul temporar aduce în atenția publicului generația Y, cunoscută sub denumirea populară de Millennials, sau “Peter Pan”, posibil cea mai analizată și disputată categorie demografică din prezent. Acesta este organizat sub forma unui ansamblu expozițional contemporan ce recreează scene din experiențele iconice, gusturile culturale, senzațiile, obiectele și amintirile care aparțin copiilor născuți în perioada 1980-1995.

Zone tematice și obiecte reprezentative pentru ultima generație cu cheia la gât

Abordând experienţe pe care fiecare membru al generaţiei Millennials le-a trăit, combinând arta şi creativitatea, muzeul construiește un mediu interactiv, amuzant şi nostalgic pentru vizitatorii de toate vârstele. Camerele și elementele din muzeu reprezintă fundalul perfect pentru a deveni un spațiu instagramabil și distractiv pentru toată familia.

Zonele tematice ale expoziției sunt special amenajate astfel încât să le reamintească vizitatorilor de perioada Oracolelor sau de muzica iubită în acea perioadă, de la Backstreet Boys, Enrique Iglesias la Marilyn Manson, precum și de filmele și desenele animate iubite: Singur Acasă, Sailor Moon, Scarry Movies sau American Pie, dar și de cărțile, revistele cu abțibilduri, casetele și de toate celelalte obiecte ce definesc milenialii.

Camera „Pop Culture – ritmurile unei generații” prezintă o întreagă colecție de postere cu vedete apreciate în adolescență. De asemenea, „generația în blugi” se va bucura să descopere piesele vestimentare ale acelor ani. Incursiunile în camerele „Disco Bairam” sau „Jocurile Copilăriei” vor încerca să arate vizitatorilor ce se ascunde în spatele personalității și gusturilor unui millennial.

Expoziția cuprinde și obiecte-simbol pentru această generație, de la electronice, la jocuri, suveniruri-amintiri, moda anilor ‘90, cărți, precum și o retrospectivă ilustrată cu zeci de fotografii de presă, nepublicate până acum, care abordează tranziția socio-economică de la societatea din comunism la capitalism. De asemenea, cei interesați se vor putea bucura de o micro-expoziție de benzi desenate ale unor ilustratori ce au făcut deliciul copilăriei din anii ’90.