Minutul de sănătate: Magneziul și alimentația

Este interesant că bărbații și femeile își refac stocurile de magneziu din grupe alimentare diferite. Bărbații tind să mănânce mai plăcut, în timp ce femeile mănâncă mai controlat și tind să fie puțin mai sănătoase decât bărbații.

EA consumă fructe, legume și dulciuri mult mai des, în timp ce EL preferă carnea, cârnații și ocazional, o bere după muncă.

73% dintre bărbați consumă zilnic fructe sau legume, iar 65% mănâncă în fiecare zi carne și cârnați. În schimb, aproape 93% dintre femei mănâncă fructe și legume în fiecare zi. Numai 35% dintre femei consumă zilnic preparate din carne.

Magneziul este unul dintre mineralele esențiale pe care organismul nostru nu le poate produce singur. Din acest motiv, este important să ne asigurăm zilnic o dietă variată, deoarece organismul nostru se bazează pe aportul de magneziu din alimente.

Acoperim cea mai mare parte din necesar în primul rând cu alimentele care fac parte din dieta noastră zilnică, cum ar fi pâine, fructe, legume, produse lactate, nuci și semințe. Chiar și din băuturi ne putem lua cantități importante de magneziu.

Dar unele alimente pot afecta în sens negativ aportul corect de magneziu. Astfel, un consum crescut de alcool, cafea sau ceai, de exemplu, favorizează eliminarea acestui mineral, astfel încât necesarul de magneziu al organismului crește.

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.