Mihail va cânta „Who You Are” la concertul anual de Crăciun de la Vatican

Mihail a fost invitat la concertul anual de Crăciun de la Vatican, ce va avea loc anul acesta pe 15 decembrie. Ajuns la a 26-a ediție, evenimentul a găzduit de-a lungul anilor artiști precum Patti Smith, Bryan Adams, Al Bano, Tom Jones și Lauryn Hill.

Evenimentul se adaugă unei liste cu numeroase succese înregistrate de artist în ultimele luni. Mihail a fost invitat să cânte piesa „Who You Are” atât în finala emisiunii „The Voice”, cât și în cadrul emisiunii „Che Tempo Che Fa” a postului de televiziune Rai 1, cel mai bine cotat talk-show din Italia din punct de vedere al audiențelor, urmărit de 4 milioane de telespectatori în timpul interpretării live.

Artistul a ocupat locul I în Italian Airplay Charts și Italian Indie Charts, dar și în topul iTunes Italy. Cu „Who You Are” Mihail a câștigat discul de aur în Italia și trofeul „Top Of The Top” din cadrul festivalului Sopot din Polonia.

Povestea lui Mihail

Mihail Sandu a crescut în Republica Moldova și, încă din copilărie, s-a îndreptat spre domeniul artistic. A studiat timp de șapte ani pianul, a învățat să cânte și la chitară, însă în liceu a ales pictura. La facultate, deși i-ar fi plăcut să se reîntoarcă la muzică, a considerat că nu va avea perspective muzicale în Chișinău. Astfel, i s-a părut mai potrivit designul, pe care l-a văzut ca pe o provocare. Mutarea în România, la Cluj, a venit tot datorită studiilor și după doi ani în care a acumulat aici informații noi din acest domeniu, a plecat cu o bursă în Polonia, la Cracovia, unde și-a continuat studiile în design grafic și în fotografie. Așa s-a născut proiectul „I had a dream” ce i-a avut ca protagoniști pe diverși oameni ai străzii, fotografiile fiind expuse mai târziu într-o galerie din Cluj.

Chitara l-a însoțit peste tot, la fel și muzica, iar primul său single s-a numit „Dans nocturn”. A devenit cunoscut cu „Mă ucide ea”, un mix de funk, blues și pop, piesa fiind desemnată a doua cea mai difuzată piesă din 2016, acumulând pâna în momentul de față aproape 70 de milioane de vizualizări pe YouTube. Influențele indie-alternative din creațiile sale au apărut odată cu „Simt că ne-am îndepărtat”, piesa reprezentând primul pas spre „reinventarea” artistului, direcție ce avea să se continue prin single-ul „Who You Are”.