Confidenţialitate


Libertatea marchează 36 de ani, printr-o campanie de brand care reafirmă rolul esențial al presei: „Apărăm libertatea. De 36 de ani, în fiecare zi.”


Libertatea marchează 36 de ani, printr-o campanie de brand care reafirmă rolul esențial al presei: „Apărăm libertatea. De 36 de ani, în fiecare zi.”

Libertatea a lansat campania aniversară „Apărăm libertatea. De 36 de ani, în fiecare zi”, un demers editorial și de imagine care celebrează 36 de ani de jurnalism independent, atent și responsabil. Campania, construită în jurul unor mesaje cu dublu sens – reflecții universale despre adevăr, realitate și informare, aduce în prim-plan importanța libertății de exprimare, într-o societate aflată în permanentă schimbare.

Prin titluri inteligente, cu trimiteri subtile, Libertatea reușește să creeze o conversație despre rolul presei, fără a se pozitiona in context competitiv. Mesajele funcționează simultan, ca manifest lucid pentru publicul larg și ca o recunoaștere a rolului esențial pe care îl are jurnalismul autentic.

 

 

Mesaje puternice, imagini memorabile

Campania aduce in atenția publicului headline-uri precum:

  • „Știrile pot fi pro sau contra. Libertatea spune lucrurile așa cum sunt.”
  • „Adevărul poate fi ascuns. Libertatea îl scoate la lumină.”
  • „Să fii observator nu e de ajuns. Libertatea cere implicare.”

Este o campanie care urmărește să readucă în atenție conceptul de Libertate, printr-un mix de media accesibil indiferent de generație – print, radio, TV, digital și social media – la care se adaugă o componentă specială de digital outdoor, realizată în parteneriat cu Phoenix Media, menită să aducă mesajele cât mai aproape de oameni, în mijlocul traseelor lor zilnice. Totodată, data de 22 decembrie, ziua în care s-a născut Libertatea, devine un moment cu totul special în economia campaniei: vom realiza un takeover complet al tuturor suporturilor Phoenix Media din București. Practic, pe parcursul întregii zile, toate ecranele Phoenix Media din București vor difuza exclusiv mesajele campaniei aniversare Libertatea.

Andrei Bereandă, Managing Director, Ringier România:

“Dacă dicționarul definește “libertatea” ca “posibilitatea de a acționa după propria voință” și “dreptul fundamental de liberă manifestare a personalității”, pentru noi, de 36 de ani, aceste cuvinte au devenit o misiune asumată zi de zi. Această campanie reamintește de ce Libertatea rămâne una dintre cele mai importante voci ale jurnalismului. Cei 36 de ani nu sunt doar o cifră, ci dovada rezistenței unei echipe care a ales să fie atentă, curioasa și curajoasă. Aceasta este promisiunea noastră continuă: să apărăm libertatea cuvântului ca pe cel mai de preț drept al cetățenilor pe care îi informăm zi de zi.”

Dorin Chiotea, Redactor Șef, Libertatea:

“Libertatea nu este doar o platforma de stiri. Este o promisiune perpetua, față de oamenii care ne citesc. De 36 de ani, ne uităm în ochii adevărului, chiar și atunci când doare. Libertatea este despre empatie, despre a spune povestea fiecăruia dintre noi, cu respect și curaj. Pentru mine, această campanie e un mesaj către cititori: suntem aici, nu plecăm nicăieri și continuăm să vă apărăm dreptul la adevăr.”

Alexandru Milea, Head of Digital Marketing, Ringier România:

“Este o bucurie si o plăcere sa putem sa vorbim despre Libertate si despre Libertatea, in același context, in aceasta campanie aniversara menită să ne reamintească tuturor despre acest concept care trebuie protejat si trăit cu responsabilitate, dar si despre rolul fundamental al media, indiferent de vremuri: acela de a informa corect și liber.

Într-o lume grăbită, în care atenția e o resursă rară, am ales sa vorbim despre Libertate într-un mod creativ, care sa dea oamenilor ocazia sa redescopere acest concept si sa reflecteze la importanța lui.”

Un manifest pentru adevăr, relevanța și responsabilitate

Conceptul vizual și mesajele campaniei consolidează poziționarea Libertatea ca brand media matur, conștient de rolul său și al valorilor care l-au definit, timp de 36 de ani. Campania are o abordare contemporană, adaptată noilor obiceiuri de consum media, dar păstrează spiritul autentic al Libertatea: acela al unei redacții care pune adevărul pe primul loc.

 

Echipa de proiect:

Mihaela Stănculescu – Head of Marketing

Alexandru Milea – Head of Digital Marketing

Dan Cretu – Art Director

Ionela Lupu – Video Manager

Maria Rusu – Social Media Manager


Ultimele stiri
Cum să folosești o cartelă eSIM în Europa: ghid complet pentru români (P)

Mai multă carne de porc românească în magazinele de retail și măcelării, anunță ministrul Agriculturii, după vizita la…

Constanța: Prime de Crăciun care depășesc 4.000 de lei brut la unele companii de stat. În ciuda austerității,…

OMS avertizează asupra unei noi tulpini de gripă care se răspândește în Europa | AUDIO

Șefa Parchetului European: Autoritățile relevante din justiție, în loc să verifice dezvăluirile, au început aplicarea unor metode comuniste:…

USR îl propune pe actualul ministru al Economiei pentru funcția de ministru al Apărării și pe senatorul Irinel…

Timiș: 11 vârstnici au fost diagnosticați cu râie, după ce au fost mutați din centrul de la Lenauheim…

Proteste față de neregulile grave din justiție au avut loc aseară în București și Cluj. Oamenii au transmis…

Judecătoarea Raluca Moroșanu a fost exclusă din completul de judecată al unui dosar DIICOT, după ce a vorbit…

Sindicatele reclamă că majorarea salariului minim anunțată pentru 2026 „este o aroganță a Guvernului”. Liviu Apostoiu: 10% inflație,…