Confidenţialitate


La Protecția Consumatorilor reclamațiile online se depun doar după program


La Protecția Consumatorilor reclamațiile online se depun doar după program

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a oferit posibilitatea transmiterii online a sesizărilor, doar că după program.

O situație greu de înțeles pentru orice utilizator de Internet, obișnuit să poată folosi serviciile la orice oră, spre desobire de cazul în care ar apela la funcționari direct la sediile insituțiilor, care au de regulă un program nesincronizat cu activitățile populației active.

”În situaţia în care nu aţi ajuns la o înţelegere cu vânzătorul sau cu administratorul unităţii, atunci aveţi dreptul să depuneţi o reclamaţie la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor.

Primirea reclamaţiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic reclamat.

Conform prevederilor legale reclamaţiile şi sesizările se fac în format scris sau în format electronic sau se depun personal.

Pentru a depune o reclamaţie în format electronic vă rugăm să completaţi FORMULARUL DE SESIZARE ONLINE”, scrie pe site-ul anpc.ro în secțiunea dedicată informațiilor despre reclamații.

Luni dimineață, în Deșteptarea, Vlad Petreanu și George Zafiu au descoperit pe site-ul ANPC că există un program de funcționare inclusiv pentru sesizările online.

După difuzarea informației la Europa FM și viralizarea imaginii cu programul, autoritatea pentru protecția consumatorilor a reacționat, modificând mesajul care apare ”la terminarea programului”, însă menținând posibilitatea de a face sesizările online doar atunci când funcționează și birourile ANPC.

În locul unui mesaj în care este comunicat ”programul de depunere a reclamațiilor online”, atunci cînd dați click pe DEPUNERE FORMULAR ONLINE acum este afișat ”programul de funcţionare al instituţiei”. Așadar, dacă aveți o sesizare pe care doriți să o transmiteți online ANPC ar trebui să luați în calcul următoarea informație:

”Vă informăm că programul de funcţionare al instituţiei noastre este:

Luni: 8:30 – 16:30

Marti: 8:30 – 16:30

Miercuri: 8:30 – 16:30

Joi: 8:30 – 18:30

Vineri: 8:30 – 16:30

Vă mulțumim pentru întelegere!”


Ultimele stiri
Taxe mai mari pentru turiștii care vor să viziteze parcurile naționale din Statele Unite. Cât va costa un…

STUDIU: Adolescenții preferă să discute cu chatboturile anumite probleme de sănătate mintală decât să ceară ajutorul unui specialist…

Cum ne îmbrăcăm de sărbători: Ce spun despre noi culorile pe care le purtăm | GALERIE FOTO

Semnificațiile icoanei Nașterii Domnului: Simboluri, izvoare și reprezentări tradiționale | GALERIE FOTO

Părintele greco-catolic Victor Ostropel, despre ce înseamnă „magia” Crăciunului: „Să petrecem această sfântă și dumnezeiască sărbătoare cu simplitate…

Preotul Stănel Roșu, despre însemnătatea Crăciunului: „Trebuie să fim în primul rând oameni, să ne iertăm, să ne…

Crăciunul la ortodocși și catolici, sărbătorit pe 25 decembrie

Amintiri valoroase de Crăciun ale câtorva dintre jurnaliștii Europa FM. Cum arăta odinioară colindatul la sat și copilăria…

Bradul de Crăciun, o tradiție cu rădăcini în Antichitate. Unde a apărut obiceiul împodobirii lui

Obiceiuri de Crăciun, în Transilvania. „Ce presupune „Colinda de ceată bărbătească”, inclusă în patrimoniul mondial UNESCO în 2013…