Confidenţialitate



La Protecția Consumatorilor reclamațiile online se depun doar după program


La Protecția Consumatorilor reclamațiile online se depun doar după program

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a oferit posibilitatea transmiterii online a sesizărilor, doar că după program.

O situație greu de înțeles pentru orice utilizator de Internet, obișnuit să poată folosi serviciile la orice oră, spre desobire de cazul în care ar apela la funcționari direct la sediile insituțiilor, care au de regulă un program nesincronizat cu activitățile populației active.

”În situaţia în care nu aţi ajuns la o înţelegere cu vânzătorul sau cu administratorul unităţii, atunci aveţi dreptul să depuneţi o reclamaţie la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor.

Primirea reclamaţiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic reclamat.

Conform prevederilor legale reclamaţiile şi sesizările se fac în format scris sau în format electronic sau se depun personal.

Pentru a depune o reclamaţie în format electronic vă rugăm să completaţi FORMULARUL DE SESIZARE ONLINE”, scrie pe site-ul anpc.ro în secțiunea dedicată informațiilor despre reclamații.

Luni dimineață, în Deșteptarea, Vlad Petreanu și George Zafiu au descoperit pe site-ul ANPC că există un program de funcționare inclusiv pentru sesizările online.

După difuzarea informației la Europa FM și viralizarea imaginii cu programul, autoritatea pentru protecția consumatorilor a reacționat, modificând mesajul care apare ”la terminarea programului”, însă menținând posibilitatea de a face sesizările online doar atunci când funcționează și birourile ANPC.

În locul unui mesaj în care este comunicat ”programul de depunere a reclamațiilor online”, atunci cînd dați click pe DEPUNERE FORMULAR ONLINE acum este afișat ”programul de funcţionare al instituţiei”. Așadar, dacă aveți o sesizare pe care doriți să o transmiteți online ANPC ar trebui să luați în calcul următoarea informație:

”Vă informăm că programul de funcţionare al instituţiei noastre este:

Luni: 8:30 – 16:30

Marti: 8:30 – 16:30

Miercuri: 8:30 – 16:30

Joi: 8:30 – 18:30

Vineri: 8:30 – 16:30

Vă mulțumim pentru întelegere!”


Ultimele stiri
Cerealele din Europa, pline de substanțe chimice: Concentrațiile sunt de 100 de ori mai mari decât în apa…

București: Bărbat decedat după ce a fost lovit de o motocicletă în Pasajul Unirii

Ucraina acuză Rusia că trimite copii ucraineni din teritoriile ocupate în tabere de „reeducare” din Coreea de Nord…

Portretul lui Moș Nicolae: cum îl descriu copiii și cum și-l amintesc adulții. Copil: „Cred că este invizibil”…

Nicușor Dan a trimis Parlamentului, pentru reexaminare, legea privind combaterea extremismului | AUDIO

STUDIU: Peste jumătate dintre europeni se tem că Rusia le-ar putea ataca țara, în timp ce doar 19%…

DEZBATERE ELECTORALĂ. Dan Trifu, candidat independent la Primăria Capitalei: „Nu vreau să mai predau orașul unor grupuri de…

Prahova: În Câmpina, locuitorii fac zilnic mai multe drumuri pentru a-și asigura apa potabilă și menajeră, în contextul…

Vladimir Putin ar fi autorizat, în 2018, otrăvirea fostului spion rus Serghei Skripal și a fiicei sale |…

Care este culoarea anului 2026 și ce semnificație are, conform Institutului Pantone | AUDIO