Gustări sănătoase pentru copii în vacanţa în iarnă

Sigur te gândeşti la cum poţi avea mai multă grijă acum de cei mici: vacanţă, săniuţă, schiuri, jocuri fel de fel, frig, transpiraţie. Ce faci? Îi înfofoleşti de nu se mai pot mişca, sau îi laşi să se bucure de iarnă?

Până la urmă toată lumea să se bucure de iarnă, zăpadă, joacă, schi, pentru că v-aţi pregătit din timp nu doar muşchii şi oasele puternice, dar şi imunitatea.

Cu iaurt, legume, fructe şi cereale integrale ai proteine, calciu, vitamine, minerale, bacterii bune pentru flora intestinală, aşa că ai chef de vacanţă şi laşi grijile la o parte.

Cei mici adoră iaurturile şi brânzica special destinate lor, cu un plus de calciu pentru oase şi dinţi şi vitaminele D şi B6, pentru susţinerea sistemului imunitar. Sunt uşor de găsit în magazine, au un gust şi un ambalaj în faţa cărora nici cei mai mofturoşi copii nu mai rezistă.

În rândul copiilor, consumatorii frecvenţi de iaurt au tendinţa de a mânca mai multe fructe, cereale integrale şi lapte, susţine Irene Lenoir-Wijnkoop, cercetătoare la Universitatea Utrecht, coordonatoarea unui studiu publicat luna trecută, care a concluzionat, printre altele, că persoanele care mănâncă mai mult iaurt au circumferinţe ale taliei mai mici.

Vrei să fii sănătos? Adoptă obiceiuri sănătoase: zilnic iaurt şi, desigur, sport!

De sărbători, Danone şi Europa FM te invită la concursul care te ajută să afli profilul petrecăreţului care ţi se potriveşte. Detalii cu un click aici!