Confidenţialitate

Guinness World Records: Recorduri atinse pe rețelele de socializare în 2020

Rețelele de socializare ne-au ajutat să rămânem contectați pe parcursul anului 2020, în timp ce epidemia de Covid-19 cuprindea întreaga planetă.

Așadar, au fost doborâte mai multe recorduri pe rețelele de socializare, de la cel mai apreciat Tweet din istorie, până la videoclipul cu cele mai multe vizualizări pe YouTube în doar 24 de ore.

Cel mai scurt timp în care a fost atins pragul de 1 milion de urmăritori pe Instagram

În noiembrie 2020, actorul din seria Harry Potter Rupert Grint a doborât recordul lui David Attenborough pe Instagram de a ajunge în cel mai scurt timp la 1 milion de urmăritori.

Actorul, care a interpretat rolul lui Ron Weasley în toate cele opt filme din seria Harry Potter, a publicat prima postare la 10 noiembrie.

Rupert Grint a publicat o fotografie cu în care apare alături de fiica lui în vârstă de şase luni.

Contul lui a ajuns la 1 milion de urmăritori în 4 ore și 1 minut, față de precedentul record stabilit de contul lui David Attenborough, care a atins pragul de 1 milion de urmăritori în 4 ore și 44 de minute, potrivit Guinness World Records.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rupert Grint (@rupertgrint)

Cel mai apreciat Tweet din istorie

Mesajul în care a fost anunţat decesul actorului Chadwick Boseman a fost apreciat de peste 6 milioane de ori în 24 de ore, devenind cel mai apreciat mesaj din istoria platformei Twitter. Anunțul a fost făcut de reprezentanții Twitter, comentând că este ”un omagiu potrivit pentru un rege”.

”Cel mai apreciat tweet din istorie. Un omagiu potrivit pentru un rege. #WakandaForever”, este mesajul postat de Twitter.

Prima persoană care a atins pragul de 100 de milioane de urmărori pe TikTok

În noiembrie 2020, la doar 16 ani, Charli D’Amelio a depăşit pragul de 100 de milioane de urmăritori pe TikTok.

Cele mai multe vizualizări pe YouTube în 24 de ore

Trupa coreană BTS continuă să domine topurile din întreaga lume piesele pe care le-au lansat în 2020.

Pentru prima oară în istoria YouTube, un clipul celor de la BTS a înregistrat 100 de milioane de vizualizări în 24 de ore de la lansare.

De fapt, single-ul lor “Dynamite”, lansat în august 2020, a doborât trei recorduri: cel mai vizualizat clip pe YouTube în 24 de ore, cel mai vizualizat clip de muzică pe YouTube în 24 de ore, cel mai vizualizat clip al unui grup K-pop pe YouTube în 24 de ore.

Cel mai apreciat DJ pe Facebook

David Guetta este DJ  cu cele mai multe vizualizări ale unui concert transmis live pe Facebook. Artistul a strâns 1,5 milioane de dolari și 50 de milioane de vizualizări la concertele sale caritabile transmise live din Miami și New York, în timpul pandemiei.

Cele mai multe fotografii cu persoane ținând o cană urcate pe Facebook într-o oră

În fiecare an, Asociația britanică Câini Ghizi pentru nevăzători sărbătorește Ziua Ceaiului (21 aprilie) prin evenimente caritabile. Anul acesta, asociația i-a provocat pe cei care au vrut să doneze să încarce pe Facebook fotografii în care țin o cană cu ceai.

Astfel, a fost atins recordul de 4.021 fotografii urcate într-o oră și s-au strîns 21.000 de lire sterline.

Cel mai vizualizat clip pe YouTube

Melodia pentru copii ”Baby Shark” a atins pragul istoric de 7.042.967.886 vizualizări pe YouTube la 2 noiembrie 2020, depășind astfel cântecul ”Despacito”.

Cântecul pentru copii publicat pe YouTube în iunie 2016 este realizat de compania de producţie Pinkfong, cu sediul în Seul.

”Baby Shark” a doborât astfel trei recorduri: cel mai vizualizat clip pe YouTube din toate timpurile, cel mai vizualizat clip de muzică pe YouTube din toate timpurile, cel mai vizualizat clip de muzică pentru copii pe YouTube din toate timpurile.