Elton John dă în judecată publicaţia The Times

O confuzie făcută de un jurnalist al ziarului britanic l-a determinat pe cântăreţ să acţioneze în judecată The Times.

Potrivit documentelor depuse de avocaţii lui Elton John la Înalta Curte din Londra, un articol publicat de The Times a lăsat să se înţeleagă faptul că artistul ar fi fost sfătuit să evite să plătească taxele şi impozitele. În acelaşi material apare numele lui Patrick McKenna, directorul companiei Ingenious Media, despre care se scrie că ar fi fostul contabil al cântăreţului Elton John, lucru informat de avocaţii vedetei.

The Times a publicat deja o erată, în care a recunoscut faptul că Patrick McKenna nu a fost niciodată contabilul cântăreţului Elton John.

Avocaţii starului au considerat însă că acea erată, publicată pe 22 iunie, a fost ‘complet inadecvată’.

Dincolo de conţinutul care nu ar avea legătură cu realitatea, Elton John a fost iritat şi de titlul materialului , ‘Secretele celor care evită să plătească taxe’, care i-a creat o imagine defăimătoare.

Nu este de mirare că averea artistului este un subiect de interes. Elton John apare cu regularitate în Topul 10 al celor mai bogaţi artişti britanici. În 2011, averea lui era estimată la aproximativ 195 de milioane de lire sterline.