Confidenţialitate

Cum vor operatorii de telecomunicaţii din Spania să respecte siesta clienţilor lor

Siesta este un subiect important în Spania, iar operatorii de telecomunicaţii vor să ia în serios acest lucru.

Tocmai au semnat un acord prin care se angajează să nu-şi sune clienţii în ora de după masa târzie, cât durează siesta.

Este vorba, de fapt, despre un nou cod de etică semnat de operatorii de telecomunicaţii, care au stabilit să îşi vor lase clienţii să se odihnească, între 3 şi 4 după-amiaza.

În mod tradiţional, spaniolii iau masa de prânz între orele 2 şi 3, după care urmează siesta, adică odihna de o oră după masa târzie de prânz.

În plus, acordul prevede că operatorii vor putea începe să sune posibilii clienţi pentru a le prezenta noile lor oferte, după ora 10 dimineaţa, nu după ora 9, ca până acum.

De asemenea, operatorii s-au angajat că nu vor suna la un număr mai mult de trei ori pe lună dacă clientul nu răspunde şi că vor aştepta trei luni înaintea de a suna din nou un client care a respins o ofertă.

Operatorii de telecomunicaţii spun că vor să-şi respecte clienţii şi să se adapteze obiceiurilor lor. Asta după ce, în ultimii ani, au avut campanii aggressive de atragere a clienţilor.

Măsura ar urma să intre în vigoare începând din ianuarie anul viitor, cel mai târziu, iar acordul va fi deschis şi pentru alţi operatori care vor dori să se alăture.