Cum se implică rețelele sociale în încurajarea votării

Parlamentul European a inventariat modalitățile prin care rețelele sociale caută să încurajeze prezența la alegerile europarlamentare.

În cursa ofertelor speciale intră inclusiv Tinder, dar și mai multe servicii de ride sharing.

 

Rețeaua socială
Ce se întâmplă special în perioada alegerilor
Facebook – “I voted” în ziua alegerilor în fiecare țară participanță la alegerile europarlamentare
– Informații privind procesul electoral
Instagram – Stickere cu îndemne la vot
Google – Doodles special create pentru alegerile europarlamentare dar și remindere pentru a vota
YouTube – Candidații și clipurile privind alegerile europarlamentare beneficiază de mai multă vizibilitate pe YouTube în această perioadă
Twitter – Special emojis care acompaniază hashatgul #EUelections2019 și#thistimeimvoting
Snapchat – Filtre speciale dedicate votului
Bolt – Discount pentru cursele către secțiile de vot. Promoția se desfășoară în 15 țări europene
My Taxi – Trimite remindere privind participarea la alegeri
Spotify A creat elections playlist, oferind inclusiv notificări în aplicație privind participarea la alegerile europarlamentare
Tinder Promoții pentru utilizatorii din Germania și Franța
Twitch  A transmis în direct dezbaterea candidaților de la mijlocul lunii mai




Ascultă online Europa FM / Descarcă gratuit aplicaţia Europa FM pentru Android sau aplicaţia Europa FM pentru iOS