Avându-i pe Kevin Hart şi Tiffany Haddish în rolurile principale, “Night School” a debutat pe prima poziţie în box-office-ul nord-american, cu încasări de 28 de milioane de dolari, potrivit cifrelor preliminare publicate de compania de specialitate Exhibitor Relations, relatează Agerpres, citând AFP.
“Această comedie în regia lui Malcolm D. Lee ne poartă pe urmele unui grup de asociali, obligaţi să participe la cursuri pentru adulţi, în speranţa de a-şi lua bacalaureatul”, explică compania Universal.
La fel ca în multe filme în care-l regăsim pe Kevin Hart, această comedie un pic licenţioasă prinde bine public, dar nu şi la critici, în condiţiile în care doar 30% dintre recenziile de pe site-ul de specialitate Rotten Tomatoes au fost pozitive.
Cu toate acestea, doar într-un singur weekend, pelicula şi-a acoperit aproape total costul de producţie de 29 milioane de dolari, potrivit revistei Variety.
Pe locul al doilea regăsim o altă noutate, filmul de animaţie “Smallfoot”, cu încasări de 23 de milioane de dolari.
Podiumul este completat de filmul SF “The House with a Clock in Its Walls” – adaptarea unei cărţi apărute în 1973 – realizat de casa de producţie a lui Steven Spielberg, pe locul al treilea.
În regia specialistului în filme de groază Eli Roth ( “Hostel”), acest lungmetraj destinat publicului tânăr spune povestea unui tânăr orfan care se mută în vila misterioasă a extravagantului său unchi. Pelicula a avut încasări de 12,5 milioane de dolari în acest weekend şi de 44,8 de milioane de dolari în două săptămâni de proiecţii în cinematografe.
Locul al patrulea revine thriller-ului “A Simple Favor”, în regia lui Paul Feig, cu încasări de 6,6 milioane de dolari. Pelicula, despre o femeie care încearcă să descopere adevărul din spatele dispariţiei celei mai bune prietene, a obţinut 43 de milioane în trei săptămâni pe marile ecrane.
Pe locul al cincilea se află după acest weekend filmul de groază “The Nun”, cu încasări de 5,4 milioane de dolari. Filmul, cea mai recentă producţie din seria ”Conjuring”, ocupă un loc bun pentru a patra sa săptămână de proiecţii în cinematografe, obţinând 109 milioane de dolari în America de Nord.