Confidenţialitate


Circulaţie feroviară pe un singur fir între staţiile Brăneşti-Fundulea şi Chitila-Buftea-Periş


Circulaţie feroviară pe un singur fir între staţiile Brăneşti-Fundulea şi Chitila-Buftea-Periş

Circulaţia feroviară între staţiile Brăneşti-Fundulea şi Chitila-Buftea-Periş se desfăşoară, la această oră, pe un singur fir, din cauza avariilor înregistrate la sistemul de alimentare cu energie electrică, produse de rafalele puternice de vânt înregistrate, în cursul nopţii trecute, în jumătatea de sud a ţării, informează Compania Naţională de Căi Ferate.

Potrivit unui comunicat de presă al operatorului feroviar,  două trenuri de călători (IR 1921 -2, care circulă în relaţia Mangalia – Arad şi IR 1991-2 care circulă în relaţia Mangalia – Timişoara) au rămas blocate pe firul II, acestea având nevoie să fie tractate cu o locomotivă Diesel înapoi în staţia Brăneşti, pentru a-şi relua circulaţia până în staţia Bucureşti Nord. Trenul IR 1921-2 şi-a reluat circulaţia din staţia Brăneşti la ora 08:15 minute, iar IR 1991-2, la ora 9.00, ambele cu destinaţia Bucureşti Nord.

Până la remedierea deranjamentelor înregistrate la linia de contact de pe firul II şi repunerea sub tensiune, circulaţia trenurilor între staţiile Brăneşti – Fundulea se desfăşoară pe firul I, din ambele sensuri de circulaţie, adaugă comunicatul.

De asemenea, tot pe raza Regionalei CF Bucureşti, avarii la sistemul de alimentare cu energie electrică s-au înregistrat şi pe intervalul de staţii Chitila – Buftea – Periş, trenurile circulând în cursul nopţii doar pe un singur fir iar, în intervalul orar 7.30 – 9.12, traficul feroviar a fost închis temporar în staţia Periş, după ce o persoană a fost lovită de trenul IR 1661.

Circulaţia trenurilor pe raza staţiei Periş s-a reluat la ora 9 și 12 minute, după finalizarea operaţiunilor desfăşurate la locul accidentului de către organele abilitate. ‘Din cauza acestui accident, 10 trenuri de călători (IR 1661, IR 1631, IR 1655, R 3005, IR 1550, IR 1654, IR 1688, IR 1742, IR 16030 şi R 3014), care au staţionat temporar în gările de pe traseu, au fost repuse treptat în circulaţie’, notează CFR S.A.

Compania feroviară menţionează, totodată, faptul că şi pe raza Regionalelor CF Timişoara, Braşov şi Iaşi s-a intervenit permanent în cursul nopţii pentru remedierea deranjamentelor înregistrate, din cauza rafalelor puternice de vânt, la sistemul de alimentare cu energie electrică a liniei de contact, între staţiile Teregova – Armeniş, Lunca Bradului – Răstoliţa, Tuşnad Sat – Tuşnad Băi, Tuşnad Sat – Sânsimion, Leşul Ilvei – Ilva Mică. La această oră pe aceste două segmente feroviare se circulă în condiţii normale.


Ultimele stiri
Israel: Ministrul Apărării a aprobat planul de ocupare militară a orașului Gaza. 60.000 de rezerviști urmează să fie…

Ambasada României la Washington, despre contractul de 100.000 de dolari pentru lobby privind aderarea la Visa Waiver: Finanțarea…

Casa Albă și-a deschis un cont oficial pe TikTok, platforma pe care Trump promitea în 2020 că o…

Arad: Patru confederații sindicale protestează în fața Prefecturii împotriva măsurilor impuse de Guvern. Liderul sindicatului din Educație: „Nu…

Tensiuni la Ministerul Mediului, pe fondul reformei Romsilva. Diana Buzoinau acuză liderul SILVA că a adus sindicaliști „pe…

Restricții de circulație pe A1, sensul Bucureşti – Piteşti, pe parcursul zilei de miercuri

Programul Rabla pentru persoane fizice va fi reluat în septembrie. Bugetul total nu trece de 200 de milioane…

Descinderi la sediul primăriei din Mangalia și la patru adrese, inclusiv cea a edilului. Primarul, acuzat de luare…

Noi explicații de la CCR privind anularea alegerilor prezidențiale din 2024. Iuliana Scântei: Noi nu am pedepsit niciun…

Protest la Vama Nădlac. Studenții susțin că guvernanții îi vor afară din țară după tăierea burselor: „Guvernul tace,…



Abonează-te la notificări
Rămâi la curent cu ultimele știri și când nu ai site-ul deschis!
Acceptă notificările din fereastra ce apare, sau din bara de adresă a browserului tău.