Campanie pentru copiii care riscă să abandoneze școala din cauza sărăciei – AUDIO

Se numește “Împreună azi pentru viitor” și este un proiect comun al organizației Salvați copiii și Bono, un brand românesc de produse din hârtie al Interbrands Marketing & Distribution.

Începând din 2016, Bono s-a implicat împreună cu Salvați Copiii România în campania de luptă împotriva abandonului școlar, sub sloganul “Împreună azi, pentru viitor”.

Potrivit celor mai recente date prezentate de Eurostat, România se situează astăzi pe locul trei în Uniunea Europeană la părăsirea timpurie a școlii. Date la fel de sumbre a prezentat de curând Institutul Național de Statistică: aproape 30% dintre copiii români de până la 18 ani au renunțat la studii.

Campania este un proiect pe termen lung ce are ca scop includerea, urmărirea și susținerea în sistemul de învățământ a copiilor din categoriile defavorizate socio-economic.

Momentan sunt 30 de copii în acest program, dar planul pe termen lung vizează creșterea numărului lor în anii următori.

Copiii au între 7 și 16 ani și învață la Școala Gimnazială nr. 1 Sfintii Voievozi din București.

Primesc rechizite și materiale didactice, îmbrăcăminte, încălțăminte, masa zilnică, dar și jocuri și jucării.

Bono se ocupă și de dotarea centrelor educaționale cu mobilier și echipamente IT și le asigură copiilor doi profesori și un coordonator.

În timpul liber cei mici vizitează muzee, merg la teatru, la circ, sau în locuri special amenajate pentru joacă.

Ne putem implica în suportul acestei cauze foarte simplu: când cumpărăm produsele BONO, susținem viitorul copiilor, prin educație. Fiecare gest contează.