Confidenţialitate


Campanie națională pentru eliberarea locurilor de parcare destinate persoanelor cu dizabilități


Campanie națională pentru eliberarea locurilor de parcare destinate persoanelor cu dizabilități

Fundația Motivation România lansează campania „#PEBUNE?” ce are drept scop eliberarea locurilor de parcare destinate persoanelor cu dizabilități, din cadrul magazinelor cu produse de uz larg. Prin această campanie, se promovează respectarea Legii 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap la nivel național.

Campania „#PEBUNE?” se adresează șoferilor cu și fără dizabilități, precum și publicului larg și transmite un mesaj de încurajare a respectării drepturilor persoanelor cu dizabilități din România.

#PEBUNE? s-a născut din frustrarea mea și a colegilor mei în scaune rulante când am constatat în nenumărate rânduri cât este de greu să găsim libere locurile de parcare destinate nouă, când mergem la cumpărături.

#PEBUNE? este o întrebare prin care ne dorim să atragem atenția persoanelor din pături sociale diverse și să îi facem pe oameni să înțeleagă că aceste locuri de parcare sunt, de fapt, o necesitate și nu un moft. Prin eliberarea acestor locuri de parcare nu numai că respectă legea, dar fac un gest cât se poate de normal față de persoanele care au nevoie de acele locuri de parcare”, a declarat Erika Garnier, specialist comunicare Fundația Motivation România.

Campania constă în distribuirea de pliante și stickere la casele de marcat, precum și amplasarea de călăreți cu mesajul campaniei la locurile de parcare destinate persoanelor cu dizabilități. Pentru cei care doresc să se alăture campaniei, fie că sunt sau nu persoane cu dizabilități, Fundația Motivation România pune la dispoziție gratuit stickere auto cu mesajele campaniei. Prin toate aceste materiale se evidențiază importanța eliberării locurilor de parcare pentru persoanele cu dizabilități.

„Mulți dintre noi nu cunoaștem importanța acestor locuri de parcare pentru o persoană cu dizabilități. Fie pentru că nu îi avem în cercul nostru de prieteni sau colegi, fie pentru că nu ne-a preocupat acest subiect. De cele mai multe ori ne gândim la persoanele cu dizabilități locomotorii ca fiind asistate, retrase social, vulnerabile. Realitatea este însă că persoanele cu dizabilități pot fi active și independente, prin forțele proprii și prin respectarea de către fiecare dintre noi a dreptului lor la acces în comunitate”, a declarat Anca Beudean, Director de Programe la Fundația Motivation România.

Campania „#PEBUNE?” va fi implementată pe o perioadă de trei luni, pentru început în peste 200 magazine, datorită partenerilor care o susțin – Mega Image și Dedeman. Partener media al campaniei este Europa FM.

Ideea campaniei a fost conturată în cadrul proiectului ”8 ore peste program pentru o cauză bună” al Fundației Comunitare București, care a adunat laolaltă pentru o întâlnire de lucru, profesioniști din mai multe arii profesionale și ONG-uri.


Ultimele stiri
Taxă specială pentru turiștii care vin în București

Hunedoara: Descoperire nouă la Castelul Corvinilor. Au fost găsite două documente vechi de peste 150 de ani, depuse…

„Sirenele libertății” vor răsuna sâmbătă la Timişoara, un gest simbolic care marchează ziua declarării primului oraş liber de…

Ciprian Ciucu, după ce a depus jurământul pentru funcția de primar general al Capitalei: „Va urma o perioadă…

Vladimir Putin a acuzat Ucraina de începerea războiului în 2022 și a prezentat o hartă a Rusiei care…

Mai multe cadre MAI au donat sânge în cadrul unui eveniment-spectacol, la care au luat parte și copii:…

Secția de ATI pentru nou-născuți a spitalului „Marie Curie” din București se extinde. Mai e nevoie de jumătate…

România în Direct. Care este gustul Crăciunului tău?

Impozitele auto cresc de la 1 ianuarie, în funcție de norma de poluare și capacitatea cilindrică. Lia Olguța…

Carburanții se scumpesc din 1 ianuarie. Cât vor plăti șoferii la pompă pentru benzină și motorină | AUDIO