Confidenţialitate

BUSINESS CHALLENGE, povești de business de succes aduse la București de BusinessMark

Anul acesta, BusinessMark organizează cea de-a cincea ediție a evenimentului BUSINESS CHALLENGE și oferă tuturor antreprenorilor, managerilor din cadrul IMM-urilor, dar și persoanelor interesate de crearea unui business propriu, oportunitatea de a afla direct de la antreprenori și specialiști locali și internaționali povești de business de succes.

Evenimentul va avea loc pe 27 septembrie, la hotelul Radisson Blu din București, iar printre vorbitori se numără GUNITA KULIKOVSKA, Founder & CEO, Vividly (Letonia), JEAN-LUC SCHERER, Founder & CEO, Innoopolis (Emiratele Arabe Unite), YASEN RUSEV, Co- founder & CEO, Escreo (Bulgaria), DRAGOS HANCU, Fondator și CEO, Amber Studio, CORNELIU BODEA, Președinte, Centrul Român al Energiei (CRE), CEO, Adrem, LIVIU BULIGAN, Director Executiv, SoftOne România, BOGDAN OPREA, Fondator și Președinte, BGS, MAMAS KOUTSOYIANNIS, CEO Romania & Moldova, Moore Stephens KSC, ALEXANDRU HOLICOV, Founder & CEO, Adservio, SORIN KERTESZ, Fondator si Director Executiv, Biciclop, RODICA LUPU, Fondator, Ingenius Hub, DORU DRAGOMIR, Președinte, Camera de Comerţ Bilaterală Bulgaria-România, RĂZVAN BUTUCARU, Partner Financial Advisory Services, MAZARS ROMÂNIA, GEORGIANA ION, Senior Manager Financial Advisory Services și ADRIAN MIHALCEA, Manager Financial Advisory Services, MAZARS ROMÂNIA.

Tematica evenimentului va aborda subiecte raportate la nevoile antreprenorului modern. Printre principalele direcții de discuție de numără:

CHALLENGE ACCEPTED! Între disciplină și viziune, între pragmatism și creativitate, între libertate și responsabilitate, ce determină liderii să pornească și să se păstreze pe drumul antreprenoriatului?
BURNT OUT VS. SOLD OUT. Vânzările pentru companiile mici și mijlocii. Cum evităm epuizarea resurselor prin implementarea de strategii ”șirete”, eficiente, potrivite propriului target?
GO BIG OR GO HOME. Când business-ul se extinde spre piețele internaționale, devine necesară calibrarea perspectivei la ”the big picture”. Cum putem eficientiza tranziția de la local la internațional?
INVEST. Care sunt modalitățile de finanțare pentru proiectele antreprenoriale? Între programele guvernamentale și soluțiile private.
BRANDING AND PERSONAL BRANDING. Importanța leaderilor în cazul companiilor antreprenoriale și IMM-urilor. De ce este important ca brandul personal să existe în coerență cu cel al companiei, dar nu în interdependență?

Înscrierea la evenimentul BUSINESS CHALLENGE se poate face direct pe site-ul BusinessMark.