Confidenţialitate

Asociația Victimelor Accidentelor de Circulație se alătură campaniei Europa FM de prevenire a accidentelor auto

37 de oameni și-au pierdut viața în urma accidentelor auto, de la inceputul anului, până pe 14 ianuarie.
Europa FM a lansat, la începutul săptămânii, o campanie prin care atrage atenţia asupra numărului mare de oameni omorâţi şi răniţi în accidente rutiere în România. Potrivit datelor oficiale, în fiecare an, aproape 2 mii de români mor astfel şi peste 8 mii sunt răniţi în grav.

La fiecare oră, un accident rutier grav se produce undeva în România. Pentru a atrage atenţia asupra acestui fenomen tragic, Europa FM va difuza de-a lungul întregului an, în fiecare zi, un spot care anunţă câţi oameni au murit în accidente rutiere în ultimele 24 de ore şi care e situaţia de la începutul anului. Mai mult, vor fi difuzate mărturii ale unor oameni cărora cineva drag le-a murit într-un accident rutier. Campania se intitulează “Dincolo de cifre sunt oameni”, tocmai pentru a pune accentul pe latura umană şi tragică a cifrelor care nu ne emoţionează.

Campaniei noastre i se alătură și Asociația Victimelor Accidentelor de Circulație. Vom cunoaște povești ale oamenilor ale căror vieți s-au schimbat total, după un accident de circulatie. De asemenea, victimele accidentelor auto vor afla ce drepturi au după un asemenea eveniment.
Salutăm inițiativa Europa FM și totodată preocuparea cu privire la creșterea gradului de siguranță rutieră într-o perioadă în care indisciplina rutieră, neajunsurile privind infrastructura, lipsa de eficiența a legislației au creat cadrul propice unul climat de nesiguranță rutieră reflectat într-o statistică neagră. Avem convingerea că împreună, pe parcursul acestui an, vom arăta că se poate ca deplasarea în traficul rutier să nu mai fie o cursă printre obstacole, brăzdată de pericole la tot pasul”, afirmă Cătălin Codescu, președintele Asociației Victimelor Accidentelor de Circulație (AVAC).

Zilnic, mulți ascultători Europa FM sună în direct la radio pentru a intra în direct cu realizatorii. Fie că sunt concursuri sau teme de discuție, oamenii sună pentru a lua legătura cu DJ-ii Europa FM.

De aceea, tot în cadrul campaniei “Dincolo de cifre sunt oameni!”, ascultătorii Europa FM vor auzi câte un safety jingle de fiecare dată când realizatorii Europa FM invită oamenii să sune sau să trimită mesaje către numerele radioului.