Confidenţialitate

Anchetă la Aeroportul Otopeni: Între 2013 şi 2015, nu a fost făcută nicio investiţie, deşi au fost alocate bugete de până la 268 de milioane de lei pentru asta – AUDIO

Au apărut concluziile unei investigații făcute la Aeroportul Otopeni.

Ancheta a fost făcută de Corpul de Control al prim-ministrului, iar concluziile au fost aduse la cunoștința ministrului Transporturilor în toamna anului trecut, dar ministrul a ales să țină secret documentul.

În 12 luni, între 2016-2017 s-au realizat doar 0,03% din investiţiile prevăzute în infrastructura aeroportuară.

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

Starea tehnică a Aeroportului Internațional Otopeni este jalnică: pista 1 nu asigură condiţii eficiente de aterizare/decolare, deşi la această pistă s-a intervenit cu utilaje aproape în fiecare zi, uneori chiar şi 14 ore. Pista 2 este operaţională pe o lungime de doar 2.237 m din 3.500 m.

 

Pe timp de noapte nu se poate opera fără lumini specifice, fapt pentru care piloţii consideră periculoasă utilizarea ei.

Balizajul luminos nu este echipat corespunzător pentru condiţiile de vizibilitate redusă.