Confidenţialitate

AFTERHILLS 2019 a fost cel mai mare festival din regiunea Moldovei

AFTERHILLS 2019 a marcat a treia ediție a celui mai mare festival din regiunea Moldovei. Anul acesta, fiecare zi de festival a avut peste 15.000 de participanți, cu un vârf de 22.000 de oameni îndrăgostiți de muzică și distracție în ziua de 25 august, în primul weekend. Evenimentul este unul aparte pentru România, deoarece s-a desfășurat în două weekenduri consecutive, completate de un Happy Week #divară. Astfel, organizatorii s-au asigurat că toți iubitorii de muzică au putut opta pentru weekend-ul sau ziua care aducea pe scenele AFTERHILLS pe artiștii lor preferați, ori chiar pentru experiența completă de festival.

AFTERHILLS 2019 s-a încheiat în dimineața zilei de 2 septembrie, la ora 6:00, cu un invitat surpriză, la cererea publicului: DJ Shiver pe scena Alpha, scena principală. Organizatorii au pus deja în vânzare 3.000 de bilete pentru ediția din 2020 cu oferta Eggstatic.

La a treia ediție a AFTERHILLS, numele care au atras cei mai mulți participanți la main stage au fost Rita Ora, Don Diablo, R3HAB și Morcheeba, alături de Subcarpați și Grasu XXL.

Cea mai aglomerată zi a festivalului a fost, în ambele săptămâni, cea de duminică. În intervalul dintre cele două weekenduri, festivalierii au venit și s-au relaxat la cinema în aer liber și la show-urile de stand-up.

„Am avut o a treia ediție absolut minunată și putem spune că bifăm toate punctele unui festival în care oamenii găsesc numeroase activități, zone de relaxare, distracție și muzică pentru toate gusturile. Împreună cu partenerii noștri, am făcut un AFTERHILLS deaf accessible, am urcat o mașină pe scena Alpha și, în premieră mondială, am făcut primul cutremur uman. Așteptăm cu nerăbdare ediția 2020 și deja ne gândim cum să dezvoltăm și mai mult, să fim și mai buni”, a declarat Ovidiu Biber, cofondator AFTERHILLS.

 În 2019, în premieră pentru AFTERHILLS, festivalul a devenit deaf accessible. Au fost peste 1.000 de solicitări îndeplinite de către echipă și partenerii Mega Image și Mastercard. Astfel, organizatorii s-au asigurat că toată lumea se poate bucura de experiența de festival. Tot în spiritul incluziunii, de care festivalul a dat dovadă încă de la prima ediție, Kids Area a fost poate cea mai populară zonă pentru copii, dar și pentru părinți, care au putut astfel să-i aducă pe cei mici cu ei, având, totodată, certitudinea că sunt în deplină siguranță cât timp au mers la concertele artiștilor, momentele de stand-up sau la celelalte activități organizate.

„AFTERHILLS 2019 a însemnat foarte mult pentru noi, iar energia pe care am primit-o de la oameni a fost fantastică! Am reușit să aducem pe scenele din festival artiști noi și toți au fost încântați de noua locație. Am ținut cont de dorința publicului și l-am adus în ultimul moment, la cerere, pe DJ Shiver.

A fost încântat să ne onoreze cu prezența și pentru noi a fost o bucurie că am reușit să le facem participanților experiența cât mai plăcută. El a încheiat la ora 6:00 dimineața cea mai bună ediție de până acum. Avem multe de analizat și de dezvoltat și deja ne pregătim pentru un AFTERHILLS 2020 și mai mare, și mai bun”, a declarat Alina Cojocaru, Press Officer AFTERHILLS.

 

Bilanțul AFTERHILLS 2019

Cea de-a treia ediție a înregistrat un record de spectatori, peste 114.000 de festivalieri fiind parte a poveștii AFTERHILLS 2019. Primul weekend a început cu peste 15.000 de participanți în prima zi, urmat de 20.000 în cea de-a doua zi.

Recordul a fost înregistrat în cea de-a treia zi, care a adus la festival peste 22.000 de festivalieri. În cel de-al doilea weekend, prima zi a debutat cu 17.000 de participanți. A continuat cu o prezență de 19.000 de participanți, respectiv 21.000 în ultima zi.