Confidenţialitate

Ultimele zile de înscriere la Startarium PitchDay, competiția cu premii de 100.000 de euro (P)

A mai rămas doar o săptămână în care antreprenorii cu startup-uri cu o vechime de 1-3 ani se pot înscrie la Startarium PitchDay, una dintre cele mai importante competiții dedicate startup-urilor din România. O inițiativă ca un maraton, în care startup-urile care vor reuși să convingă juriul vor câștiga premii în valoare totală de 100.000 de euro!

Ce este Startarium PitchDay?

PitchDay este un proiect Startarium, cea mai complexă platformă online de educare și susținere a antreprenorilor din România, dezvoltată de Impact Hub și ING.

Desfășurat pentru prima oară în 2016, Startarium PitchDay include atât o componentă educațională și inspirațională prin sesiunile de conferințe și dezbateri, cât și o competiție prin care startup-urile pot obține finanțări în valoare totală de 100.000 de euro.

 Cum se desfășoară competiția PitchDay 2017?

Până pe 23 octombrie 2017, antreprenorii cu o afacere de 1-3 ani din întreaga țară se pot înscrie pe site-ul competiției.

După etapa de preselecție a înscrierilor online, cele mai bune 100 de startup-uri vor fi invitate la un interviu, pentru a fi evaluate de juriu în cadrul evenimentului de pe 16 noiembrie de la Auditorium Pallady București.

În urma primei runde de jurizare din ziua evenimentului, doar 10 antreprenori vor trece mai departe în finală și vor susține un pitch de 3 minute în fața unui juriu format din experți în business și investitori și a audienței de 700 de persoane.

Câștigătorii acestei adevărate curse de rezistență vor fi premiați astfel: Locul 1 – 70.000 de euro; Locul 2 – 20.000 de euro; Locul 3 – 10.000 de euro.

Câștigătorii ediției din 2016 au răspuns într-un interviu amplu întrebărilor legate de experiența Startarium PitchDay și de modul în care i-a ajutat participarea la competiție.

Gabriel Bugnar, cel care a convins juriul că proiectul său, Tracia Caravan, merită marele premiu, a declarat: ”Sunt trei minute care vă pot duce la trăirea unui vis. Pregătiți-vă atât pentru întâlnirea cu juriul, cât și pentru întâlnirea cu publicul. Spre deosebire de multe fonduri și concursuri din țara asta, este o competiție în care merită luptat din toate puterile.

Șansele sunt reale pentru că Startarium se bazează pe corectitudine. Însă, înainte de toate, trebuie să credeți în ce vreți să faceți mai mult decât oricine altcineva. Cu această credință veți convinge.”

Pe site-ul competiției există atât o listă cu cele mai frecvente întrebări, cât și regulamentul oficial Startarium PitchDay 2017. Antreprenorii care doresc să aplice trebuie să își facă cont pe Startarium și să se asigure că îndeplinesc criteriile de eligibilitate.

Înscrieri pe: www.bit.ly/StartariumPitchDay.

 

Startarium este cea mai complexă platformă online pentru susținerea și educarea antreprenorilor și startup-urilor, lansată în 2016. Conținutul este structurat în mai multe module funcționale – instrumente de business, cursuri online, interviuri cu antreprenori români, platformă de crowdfunding, mentorat, networking și pitching.

Startarium.ro este o inițiativă Impact Hub și ING.