Servicii gratuite pentru startup-urile din acceleratorul MVP Academy

Programul de accelerare MVP Academy, dezvoltat de TechHub Bucharest, adaugă noi servicii gratuite pentru startup-urile care trec prin program. Fiecare echipă va beneficia de pachetul BizSpark care include servicii de stocare, programe software și suport tehnic în valoare de peste 1 million USD.

Astfel, în total, startup-urile MVP Academy au acces la servicii online gratuite în valoare de peste 2 milioane de dolari pentru a-și dezvolta afacerile. Acestea își vor prezenta progresul înregistrat în cele nouă săptămâni de accelerare în cadrul MVP Academy Demo Day, evenimentul de încheiere a programului care va avea loc pe 8 mai, la Cinema Pro.

Programul de accelerare MVP Academy este gratuit și ajută startup-urile în tehnologie să își dezvolte produsele pentru piața globală.

Una dintre noutățile ediției de anul acesta este faptul că fiecare echipă care a intrat în program beneficiază de servicii gratuite pentru a accelera cât mai mult dezvoltarea afacerilor în timpul MVP Academy.

Pe lângă serviciile gratuite de hosting, e-mailing și tool-uri de marketing anunțate înainte de începerea programului, startup-urile vor avea acces și la pachetul Microsoft BizSpark, un pachet conceput special pentru nevoile echipelor tehnice care se află în primele stadii de dezvoltare.

Pachetul Microsoft BizSpark oferă startup-urilor din programul de accelerare MVP Academy până la 1,2 milioane de dolari în cloud-ul Azure acolo unde au acces la spațiu de stocare, servere, AI, la baze de date, cursuri gratuite, suport tehnic, programe software și alte instrumente și servicii care să ajute echipele să își scaleze produsele la nivel global. Astfel, valoarea totală a serviciilor oferite participanților MVP Academy 2017 se ridică la peste 2 milioane de dolari. Toate acestea le vor permite antreprenorilor să valideze noi funcționalități și să identifice oportunități mai repede și mai ieftin.

“Serviciile la care avem acces datorită MVP Academy sunt utile oricărui startup aflat în primele faze de dezvoltare a companiei. Atunci când ai un produs care se adresează companiilor din industrie, ca în cazul Box2M, instrumentele de marketing și suport tehnic sunt esențiale. Am început deja să folosim platformele, atât pentru vânzări și suport, cât si pentru diverse integrări tehnice.

Pe unele le foloseam dinainte să intrăm în program, iar faptul că acum le putem accesa cu un buget mai mare decât alocam înainte ne ajută să creștem și să ne dezvoltăm mai bine.”, a precizat Alexandru Gliga, fondatorul Box2M.

Până acum, pe parcursul celor 4 săptămâni de la debutul programului, cele 10 echipe au participat la sesiuni intense de mentoring, workshop-uri și sesiuni săptămânale individuale pentru validarea strategiei de business a fiecărui startup. Mai departe, echipele vor lucra intens la prezentarea finală pe care o vor susține în fața a peste 500 de profesioniști în tehnologie, mentori, antreprenori, investitori și potențiali parteneri de business.

Startup-urile acceptate anul acesta în program sunt Alter Ego, BOX2M, CoinFlux, Engager, FeedCheck, Froala, PixTeller, Profluo, Road Grand Tours si Symme3D Biotech.