Confidenţialitate


Șeful ANPC, după ce a spus că puii vopsiți reprezintă un „atentat serios la siguranța fiecăruia”: Furajele care colorează carnea de pui nu sunt toxice, dar păcălesc | AUDIO


Șeful ANPC, după ce a spus că puii vopsiți reprezintă un „atentat serios la siguranța fiecăruia”: Furajele care colorează carnea de pui nu sunt toxice, dar păcălesc | AUDIO

Mai mulți furnizori de carne de pui sunt vizați de verificările Autorității pentru Protecția Consumatorilor. Sunt vizați cei care ar livra pui îngălbeniți, dați cu vopsea, pentru a parea că sunt de tara. Dacă inițial spunea că puii vopsiți reprezintă „un atentat serios la siguranţa fiecăruia”, acum șeful ANPC declară că furajele care dau culoare nu sunt toxice, dar păcălesc clienții. Horia Constantinescu a anunţat că vor fi date ordine de încetare a practicii prin care puii sunt colorați şi că sunt în desfășurare mai multe verificări în rândul furnizorilor.

Președintele Asociației pentru protecția consumatorilor „Info Cons”, Sorin Mierlea le cere autorităților să facă publice numele firmelor care vând produse neconforme

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

„Sper ca autoritățile să vină și cu nume de magazine, nume de branduri ca și noi – ca și consumatori – să putem să ne protejăm. Zilele trecute a fost și acea alertă pe zona de lapte care este produs contrafăcut sau produs care nu este conform, dar din păcate ANSVA a rămas ultima autoritate din România care nu vrea să pună la dispoziția consumatorilor, la dispoziția publicului informările și informațiile cu privire la brand, cu privire la magazine și este un mijloc simplu, eficient. Ca și noi în calitatea noastră de consumatori să sancționăm prin a nu mai cumpăra astfel de produse”, a spus Sorin Mierlea.

Dacă au suspiciuni, clienții sunt îndemnați să reclame produsele cu probleme

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

„Noi, ca și cetățeni, putem doar să cumpărăm din spații amenajate, să notificăm o autoritate când avem o suspiciune cu privire la un produs, iar în momentul în care un magazin sau un brand ne păcălește o dată, de două ori – spunem că poate a greșit. Dacă ne păcălește și a treia oară suntem și noi de vină fiindcă nu am luat atitudine pentru a putea să luăm o decizie mai clară. Fiindcă de multe ori și consumatori sunt delăsători și spune Ei, ce să fac, e mai ieftin sau Ei, ce să fac, nu am de unde să iau. Și atunci, din perspectiva asta ne trezim după aceea cu tot felul de boli, cu tot felul de probleme și toate pe banii noștri și pe timpul nostru”, a mai spus Sorin Mierlea.

Sursa foto: Shutterstock

Citește și: Ministrul Agriculturii: „Nicio persoană nu mi-a spus că și-ar dori să se închidă magazinele în weekend” | AUDIO


Ultimele stiri
Cerealele din Europa, pline de substanțe chimice: Concentrațiile sunt de 100 de ori mai mari decât în apa…

București: Bărbat decedat după ce a fost lovit de o motocicletă în Pasajul Unirii

Ucraina acuză Rusia că trimite copii ucraineni din teritoriile ocupate în tabere de „reeducare” din Coreea de Nord…

Portretul lui Moș Nicolae: cum îl descriu copiii și cum și-l amintesc adulții. Copil: „Cred că este invizibil”…

Nicușor Dan a trimis Parlamentului, pentru reexaminare, legea privind combaterea extremismului | AUDIO

STUDIU: Peste jumătate dintre europeni se tem că Rusia le-ar putea ataca țara, în timp ce doar 19%…

DEZBATERE ELECTORALĂ. Dan Trifu, candidat independent la Primăria Capitalei: „Nu vreau să mai predau orașul unor grupuri de…

Prahova: În Câmpina, locuitorii fac zilnic mai multe drumuri pentru a-și asigura apa potabilă și menajeră, în contextul…

Vladimir Putin ar fi autorizat, în 2018, otrăvirea fostului spion rus Serghei Skripal și a fiicei sale |…

Care este culoarea anului 2026 și ce semnificație are, conform Institutului Pantone | AUDIO