Designerul Lana Dumitru stă de vorbă duminică, în emisiunea ‘O dimineaţă de milioane’, cu Ana-Maria Tatu despre provocările modei. Tânăra în vârstă de 26 de ani a realizat rochia ‘Facebook’ pentru licenţă, la Facultatea de Arte, secţia Design Vestimentar. Ideea ei a devenit virală şi a atras atenţia multor critici. Acum, rochiile ei au preţuri de cel puţin 300 de lei şi sunt expuse la târguri şi evenimente de modă.
‘Am făcut prima rochie în anul II, când am avut ca temă o colecţie în schiţe, inspirată din penultima lansare a lui Alexander McQueen. Asta se întâmpla înainte să moară. Am făcut virtual o întreagă colecţie şi urma să fie aleasă o schiţă care să devină rochie. Până la urmă, a fost aleasă să participe la omagiul McQueen din Bucureşti, imediat după moartea lui’, povestea Lana Dumitru într-un interviu pentru Adevărul.
Despre cum a evoluat viziunea artistei după rochia ‘Facebook’, aflaţi reascultând interviul din emisiunea ‘O dimineaţă de milioane’.