Confidenţialitate

Piese și Mașini: Toyota C-HR Hybrid

Da,e o hibridă, arată demențial de bine și e prima hibridă testată de Radu Constantinescu la “Piese și Mașini”, rubrica dedicată mașinilor din fiecare sâmbătă de la Europa FM.

3 zile în traficul din București la volanul Toyotei C-HR Hybrid m-au convins că poți salva planeta, fără să te transformi neapărat în Captain Planet sau să renunți de tot la mersul cu mașina.

Dacă nu ai bani de o electrica pur sange sau nu esti multumit de autonomia unui automobil electric,poti alege varianta motor benzina/motor electric.

E un SUV cu alură plonjată de coupe. Pare mașina cu cel mai agresiv design din gama constructorului japonez.

La interior, pentru că am condus o versiune superioară de echipare, am fost răsfățat cu piele pe scaune și bord, sistem navigație Toyota Touch® 2 with Go,sistem NanoeTM pentru purificarea și umidificarea aerului și un sistem premium de sunet JBL.

Toyota C-HR,1.8 litri Hybrid e-CVT
Consum urban în test 5%
Testată exclusiv în oraș
Putere 122 CP (benzina+ Hybrid)
Acceleratie 0-100 km/h – 11 secunde
Preț de listă pentru varianta echipare C-Lassy – 29.512 EURO

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

Cum arată Toyota C-HR Hybrid

În fiecare sâmbătă, la Europa FM, Radu Constantinescu testează cele mai noi mașini și le asortează cu cea mai bună muzică de ieri și de azi. Concluziile, le trage în rubrica Piese și Mașini din emisiunea O dimineață de milioane.