Confidenţialitate

Piesa ”Despacito”, difuzată în SUA de 10 milioane de ori la 800 de posturi de radio în 24 de ore

Piesa ”Despacito”, cântată de Luis Fonsi şi Daddy Yankee, a fost difuzată în Statele Unite de peste 10 milioane de ori la 800 de posturi de radio în decurs de 24 de ore, potrivit datelor iHeartRadio.

“Despacito”, pentru care Justin Bieber a făcut un remix, se află de şase săptămâni pe primul loc în topul Hot 100.

Potrivit iHeartRadio, melodia a fost difuzată, pe 17 iunie, de 10,07 milioane de ori în reţeaua naţională de peste 800 de posturi de radio.

Cântecul reggaeton a avut impact în multiple clasamente, inclusiv Pop, Top 40, Hot AC, Urban, Rhythm şi, desigur, Latino.

”Este fără precedent ca un cântec în limba spaniolă să aibă un asemenea succes”, a spus Tom Poleman, reprezentant al iHeartMedia, pentru Variety.

Între piesele cântate în spaniolă care au înregistrat un succes impresionant se numără “Livin’ La Vida Loca” a lui Ricky Martin, care a fost pe primul loc în topuri timp de cinci săptămâni în 1999, şi “Macarena”, cântată de Los del Rio, care a petrecut 14 săptămâni în topuri, în 1996.

iHeartMedia, care operează mai multe posturi de radio din Statele Unite, inclusiv platforma sa online iHeartRadio, a difuzat mai multe versiuni ale piesei lui Fonsi, în funcţie de public. ”Unele dintre posturile noastre nu difuzează versiunea lui Justin şi am remarcat faptul că oamenii descarcă diferite versiuni”, a adăugat Poleman.

”Despacito” se află şi în fruntea Global Top 50 al Spotify, cu o medie de peste 6,5 milioane de descărcări zilnic, potrivit serviciului de streaming online. Este urmată de “I’m the One” a lui DJ Khaled şi “2U”, semnată David Guetta.

În jumătate de an de la lansarea videoclipului ”Despacito”, el a fost vizualizat de 2,104 miliarde de utilizatori pe canalul de YouTube al lui Luis Fonsi. Videoclipul ”Bailando” al lui Enrique Iglesias, lansat în aprilie 2014, conduce cu 2,189 miliarde de vizualizări.