Confidenţialitate


Orașele europene ar putea fi conectate de primele autocare pe distanțe lungi alimentate cu hidrogen


Orașele europene ar putea fi conectate de primele autocare pe distanțe lungi alimentate cu hidrogen

Compania care operează cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa anunță că urmează să testeze pe autocarele sale o tehnologie pe bază de celule de combustibil alimentate cu hidrogen, FlixBus devenind astfel primul operator care utilizează această tehnologie.

Pentru a pune în aplicare acest proiect centrat pe sustenabilitate și servicii de mobilitate cu zero emisii de CO2, FlixBus va colabora cu specialiștii de la Freudenberg Sealing Technologies. Primele discuții cu privire la dezvoltarea autobuzelor care vor susține tehnologia pe bază de celule de combustibil au avut deja loc.

„Ne dorim să fim printre companiile care modelează viitorului mobilității. Flota modernă FlixBus este deja una sustenabilă, iar călătoriile cu autocarul pe distanțe lungi reduc emisiile de carbon cu aproape 80% comparativ cu o călătorie realizată cu automobilul. Cu toate acestea, continuăm să ne întrebăm ce putem face pentru a oferi călătorii și mai prietenoase cu mediul.

După lansarea cu succes a trei autocare electrice, acum ne propunem să dezvoltăm primele autocare pe distanțe lungi cu o tehnologie pe bază de celule de combustibil alimentate cu hidrogen alături de Freudenberg. Acesta este un pas care va marca o încă o etapă importantă în istoria mobilității”, a declarat André Schwämmlein, fondator și CEO FlixMobility.

Primele autocare electrice FlixBus din Franța și Germania au fost produse de BYD și de compania Yutong din China. Tehnologia pe bază de celule de combustibil este o oportunitate pentru producătorii de autobuze din Europa pentru a-si aduce contribuția la viitorul serviciilor de mobilitate sustenabile.

Autoturismele alimentate pe bază de celule de combustibil promit o autonomie de 500 de kilometri. Timpul de alimentare estimat este de 20 de minute, datorită hidrogenului. Performanțele autocarelor care utiliează tehnologia pe bază de celule de combustibilar vor respecta standardele actuale ale autocarelor care operează pe distanțe lungi.

„Un sistem hibrid care combină într-un mod inteligent celulele de combustibil alimentate cu hidrogen și baterii este în mod special potrivit pentru vehicule de talie mare care parcurg distanțe lungi, mai ales în condițiile în care vehiculele cu alimentare exclusiv electrică nu pot încă susține distanțele lungi”, a explicat Claus Möhlenkamp, CEO Freudenberg Sealing Technologies.

„În prima fază a proiectului demarat de FlixBus vor fi echipate câteva autocare cu această tehnologie, parte din faza pilot. Pe viitor, ne dorim să contribuim într-un mod semnificativ la reducerea emisiilor de CO2 din traficul stradal. Acest demers, alături de FlixMobility și de cea mai mare rețea de autocare din Europa, va reprezenta un moment inovator care va avea impact și asupra altor sectoare din industria mobilității, cu siguranță,” a mai adăugat reprezentantul companiei Freudenberg Sealing Technologies.

Tehnologia pe bază de celule de combustibil este o formă de propulsie electrică sustenabilă, transformând hidrogenul într-o sursă atractivă de energie pentru viitorul mobilității. Printre beneficii se numără autonomia sporită și timpul scurt necesar pentru alimentare. În plus, deoarece celula de combustibil generează numai apă ca emisie, aceste autobuze vor fi neutre din puncte al emisiilor de CO2.


Ultimele stiri
Costin Curelea a fost numit selecționer la naționala de fotbal U21 chiar de ziua lui | AUDIO

Coolinaria: Fructe coapte cu specialitati de branza ILE DE FRANCE – un aperitiv perfect pentru vara, elegant si…

Rata anuală a inflaţiei se apropie de 6 la sută | AUDIO

Sindicaliştii de la Apele Române protestează, vineri, în faţa Ministerului Mediului

Sindicatele din învățământ: Măsurile care vizează învăţământul preuniversitar vor conduce la haos

BUCUREȘTI: Caz confirmat de malarie

Greșeli frecvente vara: când lenjeria de pat din bumbac nu te salvează de căldură (P)

Sindicaliştii din Administraţia Fiscală i-au cerut ministrul Finanțelor să se facă o reorganizare “reală”, față de ultimele, când…

Un fotbalist britanic a fost suspendat pentru trei ani și jumătate pentru că a plasat peste 6 mii…

Președintele României contestă la CCR legea care pedepsește cu închisoarea promovarea ideilor legionare | Nicușor Dan a reclamat…



Abonează-te la notificări
Rămâi la curent cu ultimele știri și când nu ai site-ul deschis!
Acceptă notificările din fereastra ce apare, sau din bara de adresă a browserului tău.