Confidenţialitate


Noul logo al stațiunii Mamaia va fi refăcut. Proiectul a costat 16.000 de euro


Noul logo al stațiunii Mamaia va fi refăcut. Proiectul a costat 16.000 de euro

Confuzie și controverse, la primăria Constanța, pe subiectul privind logo-ul stațiunii Mamaia. La numai o zi după lansarea brandului turistic al stațiunii, primăria anunță retragerea acestuia, descoperind că logo-ul este similar cu cel al unui complex hotelier din Spania.

Valoarea contractului, 16.000 de euro, rămâne aceeași, dar logo-ul va fi refăcut.

Organizația de Management al Destinației Mamaia a lansat, vineri, noua identitate turistică a stațiunii Mamaia, cu logo și slogan și alte elemente specifice de identificare. Noul brand a fost votat de AGA și Consiliul Director al Organizației de Management al Destinației Mamaia, din care fac parte cunoscuți specialiști ai turismului de pe litoral. Procesul de creație a fost asigurat de o agenție de publicitate din Cluj, in baza unui contract in valoare de 16.000 de euro.

La scurt timp după lansare, în mediul online au apărut, insă, dovezi care arătau că logo-ul propus de agenție și votat de specialiștii constănțeni este similar cu cel al unui hotel din Spania. Președintele OMD Mamaia, George Măndilă, admite că firma contractoare a cumpărat online logou-l, dar a obținut și drepturile de utilizare:

„Eu am totuși un contract, un partener de contract, pe care nu-l suspectez. E pe acordul de bună credință. Ei pentru logo, creația originală, aveau 800 de euro. Proprietarul, teoretic, al acelui logo, îl tot vinde. Așa se lucrează”.

În condițiile date, biroul de presă al primăriei Constanța, care deocamdată este comunicator și pentru OMD Mamaia, a anunțat, sâmbătă, renunțarea la logo-ul propus de agenția de advertising. George Măndilă dă asigurări că logo-ul va fi refăcut:

„Ne asumăm pagubele respective, care o să fie minimale, îl retragem și, de luni, refacem povestea”, spune George Măndilă.

OMD a ținut să precizeze că nu a plătit, până acum, nici un leu agenției care se ocupă de conceperea brandului turistic al stațiunii Mamaia.

Foto: OMD Mamaia


Ultimele stiri
Berea rămâne liantul socializării și în cele mai frumoase momente ale iernii: 78% dintre români o aleg și…

Tiramisu la pahar cu Mascarpone Delaco

SONDAJ: Ce îi deranjează cel mai mult pe tinerii din generația Z de sărbători. Peste 40% resimt disconfort…

Nicuşor Dan, despre situaţia din justiţie: „Sunt probleme la Inspecția Judiciară, sunt probleme la modul în care se…

ByteDance cedează activele TikTok din Statele Unite unui grup de investitori americani | AUDIO

Bazinele de înot din cadrul Complexului Sportiv Național „Lia Manoliu” vor fi modernizate. Valoarea estimată a investiției este…

CryptoEasy lansează un serviciu gratuit de mining: Deținătorii de criptomonede pot câștiga cu ușurință 8.000 de dolari pe…

Creștere alarmantă a cazurilor de gripă în România. Peste 5.700 de îmbolnăviri în ultima săptămână | AUDIO

Împarte bucuria Sărbătorilor cu noii cozonaci însiropați Boromir cu fistic (P)

Constanța: Accident grav pe DN3, în localitatea Deleni. Șase persoane au ajuns la spital, dintre care două în…