Confidenţialitate


Noul logo al stațiunii Mamaia va fi refăcut. Proiectul a costat 16.000 de euro


Noul logo al stațiunii Mamaia va fi refăcut. Proiectul a costat 16.000 de euro

Confuzie și controverse, la primăria Constanța, pe subiectul privind logo-ul stațiunii Mamaia. La numai o zi după lansarea brandului turistic al stațiunii, primăria anunță retragerea acestuia, descoperind că logo-ul este similar cu cel al unui complex hotelier din Spania.

Valoarea contractului, 16.000 de euro, rămâne aceeași, dar logo-ul va fi refăcut.

Organizația de Management al Destinației Mamaia a lansat, vineri, noua identitate turistică a stațiunii Mamaia, cu logo și slogan și alte elemente specifice de identificare. Noul brand a fost votat de AGA și Consiliul Director al Organizației de Management al Destinației Mamaia, din care fac parte cunoscuți specialiști ai turismului de pe litoral. Procesul de creație a fost asigurat de o agenție de publicitate din Cluj, in baza unui contract in valoare de 16.000 de euro.

La scurt timp după lansare, în mediul online au apărut, insă, dovezi care arătau că logo-ul propus de agenție și votat de specialiștii constănțeni este similar cu cel al unui hotel din Spania. Președintele OMD Mamaia, George Măndilă, admite că firma contractoare a cumpărat online logou-l, dar a obținut și drepturile de utilizare:

„Eu am totuși un contract, un partener de contract, pe care nu-l suspectez. E pe acordul de bună credință. Ei pentru logo, creația originală, aveau 800 de euro. Proprietarul, teoretic, al acelui logo, îl tot vinde. Așa se lucrează”.

În condițiile date, biroul de presă al primăriei Constanța, care deocamdată este comunicator și pentru OMD Mamaia, a anunțat, sâmbătă, renunțarea la logo-ul propus de agenția de advertising. George Măndilă dă asigurări că logo-ul va fi refăcut:

„Ne asumăm pagubele respective, care o să fie minimale, îl retragem și, de luni, refacem povestea”, spune George Măndilă.

OMD a ținut să precizeze că nu a plătit, până acum, nici un leu agenției care se ocupă de conceperea brandului turistic al stațiunii Mamaia.

Foto: OMD Mamaia


Ultimele stiri
Cerealele din Europa, pline de substanțe chimice: Concentrațiile sunt de 100 de ori mai mari decât în apa…

București: Bărbat decedat după ce a fost lovit de o motocicletă în Pasajul Unirii

Ucraina acuză Rusia că trimite copii ucraineni din teritoriile ocupate în tabere de „reeducare” din Coreea de Nord…

Portretul lui Moș Nicolae: cum îl descriu copiii și cum și-l amintesc adulții. Copil: „Cred că este invizibil”…

Nicușor Dan a trimis Parlamentului, pentru reexaminare, legea privind combaterea extremismului | AUDIO

STUDIU: Peste jumătate dintre europeni se tem că Rusia le-ar putea ataca țara, în timp ce doar 19%…

DEZBATERE ELECTORALĂ. Dan Trifu, candidat independent la Primăria Capitalei: „Nu vreau să mai predau orașul unor grupuri de…

Prahova: În Câmpina, locuitorii fac zilnic mai multe drumuri pentru a-și asigura apa potabilă și menajeră, în contextul…

Vladimir Putin ar fi autorizat, în 2018, otrăvirea fostului spion rus Serghei Skripal și a fiicei sale |…

Care este culoarea anului 2026 și ce semnificație are, conform Institutului Pantone | AUDIO