Hyundai Elantra a fost aleasă „maşina anului” la Salonul Auto de la Detroit

50 de jurnalişti de specialitate au analizat peste 50 de modele lansate anul trecut pe piaţa auto.

Automobilul hibrid Prius, produs de Toyota, a fost în 2011 cea mai bine vândută mașină din Japonia pentru al treilea an consecutiv, potrivit datelor oficiale. Semn că japonezii preferă ca întreținerea autovehiculelor lor să-i coste cît mai puțin.

Modelul Elantra al producătorului Hyundai a fost declarat ‘maşina anului 2011’ în America de Nord.

Modelul celor de Hyundai s-a luptat în finală cu Ford Focus şi Wolkswagen Passat.

Pe de altă parte, în Japonia, asociaţia dealerilor auto din Japonia anunță că anul trecut pe piaţa japoneză au fost vândute 252 de mii de autovehicule Prius.

Mașina este un hibrid: combină un motor pe benzină cu un motor electric, ceea ce înseamnă costuri mai mici, pentru că proprietarul cumpără mai puțini carburanți. În clasamentul anual, pe locul al doilea se situează modelul subcompact Fit, produs de rivalul Honda Motor, urmat de modelul Wagon R produs de Suzuki Motor.