Confidenţialitate

Facebook negociază pentru a produce show-uri de televiziune originale

Facebook Inc se află în negocieri cu studiouri de la Hollywood pentru a produce show-uri de televiziune de calitate, bazate pe scenarii, compania intenţionând să lanseze programe originale până la sfârşitul verii, potrivit Reuters.

Reprezentanţii companiei Facebook au spus în cadrul unor întâlniri cu agenţii hollywoodiene că sunt dispuşi să aloce bugete de producţie de până la 3 milioane de dolari pe episod, potrivit unor surse citate de The Wall Street Journal.

Facebook intenţionează să atragă public cu vârste cuprinse între 13 şi 34 de ani, dar în special din segmentul de 17 – 30 de ani.

De asemenea, compania este dispusă să împartă datele de audienţă cu Hollywood.

Reprezentanţii Facebook nu au putut fi contactaţi pentru a oferi un punct de vedere.

Apple Inc a angajat copreşedinţii Sony Pictures Television, Jamie Erlicht şi Zack Van Amburg, în această lună, pentru a conduce demersurile de programare video. Compania a început să includă seriale de televiziune originale în platforma sa în urmă cu o săptămână, cu reality show-ul “Planet of the Apps”, şi plănuieşte să lanseze în aprilie şi o adaptare după segmentul “Carpool Karaoke” din emisiunea ”The Late Late Show”, prezentată de James Corden la CBS.