Confidenţialitate

eMAG: Interviu cu Lucian Coșofreț, fondatorul magazinului de jucării Salamandra Kids (P)

Pandemia de Covid-19 ne-a schimbat stilul de viață și a accelerat adopția economiei digitale, ceea ce a atras oportunități de dezvoltare online. Lumea comerțului cu amănuntul s-a transformat: clienții au devenit mai atenți la alegerile pe care le fac și nu își mai doresc doar un produs, ci o experiență de shopping.

Comercianții care nu au un magazin online sau vor să acceseze o piață de desfacere mai mare, cu peste 500.000 de clienți potențiali zilnic, pot să vândă pe eMAG Marketplace. Listarea pe platformă este 100% gratuită, iar sellerii au nevoie doar de un calculator conectat la internet, cartea de identitate și actele firmei.

Retailerii care s-au bazat doar pe traficul pietonal traversează o perioadă marcată de provocări, dar cei care au și un canal online au trecut cu bine anul 2020. Este și cazul lui Lucian Coșofreț, fondatorul magazinului de jucării Salamandra Kids.

“A fost cel mai bun an din punct de vedere al vânzărilor din online; dar fără colaborarea cu eMAG, anul trecut ar fi fost un dezastru”, spune domnul Coșofreț.

Ideea de a vinde prin intermediul eMAG Marketplace a venit în urmă cu 4 ani, când unul dintre fondatorii business-ului făcea shopping pe eMAG și a văzut un banner despre Marketplace: a dat click, a citit, a înțeles beneficiile  și a aplicat chiar atunci. Câteva zile mai târziu, vindea primele comenzi online. În 2019 a bifat pragul unei cifre de afaceri de 1 milion de euro:

Lucian Coșofreț, fondatorul magazinului de jucării Salamandra Kids:

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.