Confidenţialitate


Cum au ajuns doi ieșeni cu un canal de YouTube pornit într-un garaj să aibă peste 10.000.000 de abonați


Cum au ajuns doi ieșeni cu un canal de YouTube pornit într-un garaj să aibă peste 10.000.000 de abonați

Julia Nagy a căutat să afle cum a ajuns un canal românesc de YouTube să stabilească un record de abonați pentru Europa de Sud-Est și Centrală.

În 2014 apărea canalul LooLoo Kids – un canal gândit să popularizeze cântece educaționale pentru copii, sub forma animației 3D. Canalul are în prezent peste 13 milioane de abonați și mai mult de 5 miliarde de vizualizări. Cea mai mare parte a publicului vine din Statele Unite, cu aproximativ 700 milioane de vizualizări, urmat de Indonezia, India, Tailanda, Marea Britanie și Brazilia.

Părinții și cei mici probabil știu de acest canal. Partea faină este povestea celor care au avut ideea: un cuplu din Iași cu 3 copii care au avut o dorință: povești de calitate pentru copiii lor. Și au avut și un vis: să facă ceva extraordinar până la 35 de ani. Le-au ieșit ambele. Iar succesul lor a fost răsplătit cu acest premiu care certifică performanța românilor.

Acum, LooLoo Kids găzduiește 100 de cântece originale pentru copii, în total 230 de minute de animație 3D.

LooLoo Kids este primul canal de YouTube din România și regiunea Europei Centrale și de Sud-Est care primește distincția „butonul de diamant”, ceremonia pentru decernarea distincției având loc în această săptămână la București.

„Succesul și feedbackul nemaipomenit pe care l-am primit lansând TraLaLa ne-a încurajat să dezvoltăm LooLooKids, canalul nostru de edutainment în limba engleză. Butonul de diamant acordat acum de YouTube reprezintă o certificare a calității, o încurajare, dar și o mare responsabilitate pentru că lunar animațiile și muzica noastră distrează și educă peste 120 de milioane de copii din lumea întreagă. Copii pe care ni-i dorim mai fericiți!”, a mărturisit Alexandru Badan, CEO LooLoo Kids.

„YouTube oferă oricărui creator de conținut o cale către publicul global, iar LooLoo Kids este deja departe pe acest drum. Au devenit unul cele mai populare canale de YouTube pentru copii din lume, iar acum primesc cea mai importantă distincție din partea YouTube: butonul de diamant.

Ne bucurăm că un creator de conținut din România a reușit să depășească granițele și să ajungă la acest nivel.”, explică Elisabeta Moraru, Country Business Development Manager Google.

Cine se află în spatele canalului care a scris istorie pentru România pe YouTube

Compania care deține canalul LooLoo Kids este Mora TV, din Iași. Alături de LooLoo Kids, portofoliul Mora TV cuprinde TraLaLa, un canal cu 2 milioane de abonați destinat publicului din România, cu cântece și animații 3D pentru copii, și BoonBoon, cu desene animate dublate în limba română.

Mora TV a fost înființată în 2012 de doi ieșeni, Cristina și Alexandru Badan, și a început cu canalul de YouTube TraLaLa, cu scopul de a crea conținut original pentru copii.


Ultimele stiri
Taxă specială pentru turiștii care vin în București

Hunedoara: Descoperire nouă la Castelul Corvinilor. Au fost găsite două documente vechi de peste 150 de ani, depuse…

„Sirenele libertății” vor răsuna sâmbătă la Timişoara, un gest simbolic care marchează ziua declarării primului oraş liber de…

Ciprian Ciucu, după ce a depus jurământul pentru funcția de primar general al Capitalei: „Va urma o perioadă…

Vladimir Putin a acuzat Ucraina de începerea războiului în 2022 și a prezentat o hartă a Rusiei care…

Mai multe cadre MAI au donat sânge în cadrul unui eveniment-spectacol, la care au luat parte și copii:…

Secția de ATI pentru nou-născuți a spitalului „Marie Curie” din București se extinde. Mai e nevoie de jumătate…

România în Direct. Care este gustul Crăciunului tău?

Impozitele auto cresc de la 1 ianuarie, în funcție de norma de poluare și capacitatea cilindrică. Lia Olguța…

Carburanții se scumpesc din 1 ianuarie. Cât vor plăti șoferii la pompă pentru benzină și motorină | AUDIO