Confidenţialitate


Circulaţie feroviară pe un singur fir între staţiile Brăneşti-Fundulea şi Chitila-Buftea-Periş


Circulaţie feroviară pe un singur fir între staţiile Brăneşti-Fundulea şi Chitila-Buftea-Periş

Circulaţia feroviară între staţiile Brăneşti-Fundulea şi Chitila-Buftea-Periş se desfăşoară, la această oră, pe un singur fir, din cauza avariilor înregistrate la sistemul de alimentare cu energie electrică, produse de rafalele puternice de vânt înregistrate, în cursul nopţii trecute, în jumătatea de sud a ţării, informează Compania Naţională de Căi Ferate.

Potrivit unui comunicat de presă al operatorului feroviar,  două trenuri de călători (IR 1921 -2, care circulă în relaţia Mangalia – Arad şi IR 1991-2 care circulă în relaţia Mangalia – Timişoara) au rămas blocate pe firul II, acestea având nevoie să fie tractate cu o locomotivă Diesel înapoi în staţia Brăneşti, pentru a-şi relua circulaţia până în staţia Bucureşti Nord. Trenul IR 1921-2 şi-a reluat circulaţia din staţia Brăneşti la ora 08:15 minute, iar IR 1991-2, la ora 9.00, ambele cu destinaţia Bucureşti Nord.

Până la remedierea deranjamentelor înregistrate la linia de contact de pe firul II şi repunerea sub tensiune, circulaţia trenurilor între staţiile Brăneşti – Fundulea se desfăşoară pe firul I, din ambele sensuri de circulaţie, adaugă comunicatul.

De asemenea, tot pe raza Regionalei CF Bucureşti, avarii la sistemul de alimentare cu energie electrică s-au înregistrat şi pe intervalul de staţii Chitila – Buftea – Periş, trenurile circulând în cursul nopţii doar pe un singur fir iar, în intervalul orar 7.30 – 9.12, traficul feroviar a fost închis temporar în staţia Periş, după ce o persoană a fost lovită de trenul IR 1661.

Circulaţia trenurilor pe raza staţiei Periş s-a reluat la ora 9 și 12 minute, după finalizarea operaţiunilor desfăşurate la locul accidentului de către organele abilitate. ‘Din cauza acestui accident, 10 trenuri de călători (IR 1661, IR 1631, IR 1655, R 3005, IR 1550, IR 1654, IR 1688, IR 1742, IR 16030 şi R 3014), care au staţionat temporar în gările de pe traseu, au fost repuse treptat în circulaţie’, notează CFR S.A.

Compania feroviară menţionează, totodată, faptul că şi pe raza Regionalelor CF Timişoara, Braşov şi Iaşi s-a intervenit permanent în cursul nopţii pentru remedierea deranjamentelor înregistrate, din cauza rafalelor puternice de vânt, la sistemul de alimentare cu energie electrică a liniei de contact, între staţiile Teregova – Armeniş, Lunca Bradului – Răstoliţa, Tuşnad Sat – Tuşnad Băi, Tuşnad Sat – Sânsimion, Leşul Ilvei – Ilva Mică. La această oră pe aceste două segmente feroviare se circulă în condiţii normale.


Ultimele stiri
Părintele greco-catolic Victor Ostropel, despre ce înseamnă „magia” Crăciunului: „Să petrecem această sfântă și dumnezeiască sărbătoare cu simplitate…

Preotul Stănel Roșu, despre însemnătatea Crăciunului: „Trebuie să fim în primul rând oameni, să ne iertăm, să ne…

Crăciunul la ortodocși și catolici, sărbătorit pe 25 decembrie

Amintiri valoroase de Crăciun ale câtorva dintre jurnaliștii Europa FM. Cum arăta odinioară colindatul la sat și copilăria…

Bradul de Crăciun, o tradiție cu rădăcini în Antichitate. Unde a apărut obiceiul împodobirii lui

Obiceiuri de Crăciun, în Transilvania. „Ce presupune „Colinda de ceată bărbătească”, inclusă în patrimoniul mondial UNESCO în 2013…

Studiu: Șase din zece români declară că depășesc bugetul alocat pentru Sărbători. Generația care economisește mai mult |…

Tradiții de Crăciun în Maramureș: Brondoșii de Cavnic, obicei unic în țară, prin care sunt alungate spiritele rele…

STUDIU: De sărbători, Generația Z preferă momente autentice alături de familie și prieteni | AUDIO

Colindul dubaşilor, unul din cele mai vechi obiceiuri de Crăciun din Banat | AUDIO