Confidenţialitate


Circulaţie feroviară pe un singur fir între staţiile Brăneşti-Fundulea şi Chitila-Buftea-Periş


Circulaţie feroviară pe un singur fir între staţiile Brăneşti-Fundulea şi Chitila-Buftea-Periş

Circulaţia feroviară între staţiile Brăneşti-Fundulea şi Chitila-Buftea-Periş se desfăşoară, la această oră, pe un singur fir, din cauza avariilor înregistrate la sistemul de alimentare cu energie electrică, produse de rafalele puternice de vânt înregistrate, în cursul nopţii trecute, în jumătatea de sud a ţării, informează Compania Naţională de Căi Ferate.

Potrivit unui comunicat de presă al operatorului feroviar,  două trenuri de călători (IR 1921 -2, care circulă în relaţia Mangalia – Arad şi IR 1991-2 care circulă în relaţia Mangalia – Timişoara) au rămas blocate pe firul II, acestea având nevoie să fie tractate cu o locomotivă Diesel înapoi în staţia Brăneşti, pentru a-şi relua circulaţia până în staţia Bucureşti Nord. Trenul IR 1921-2 şi-a reluat circulaţia din staţia Brăneşti la ora 08:15 minute, iar IR 1991-2, la ora 9.00, ambele cu destinaţia Bucureşti Nord.

Până la remedierea deranjamentelor înregistrate la linia de contact de pe firul II şi repunerea sub tensiune, circulaţia trenurilor între staţiile Brăneşti – Fundulea se desfăşoară pe firul I, din ambele sensuri de circulaţie, adaugă comunicatul.

De asemenea, tot pe raza Regionalei CF Bucureşti, avarii la sistemul de alimentare cu energie electrică s-au înregistrat şi pe intervalul de staţii Chitila – Buftea – Periş, trenurile circulând în cursul nopţii doar pe un singur fir iar, în intervalul orar 7.30 – 9.12, traficul feroviar a fost închis temporar în staţia Periş, după ce o persoană a fost lovită de trenul IR 1661.

Circulaţia trenurilor pe raza staţiei Periş s-a reluat la ora 9 și 12 minute, după finalizarea operaţiunilor desfăşurate la locul accidentului de către organele abilitate. ‘Din cauza acestui accident, 10 trenuri de călători (IR 1661, IR 1631, IR 1655, R 3005, IR 1550, IR 1654, IR 1688, IR 1742, IR 16030 şi R 3014), care au staţionat temporar în gările de pe traseu, au fost repuse treptat în circulaţie’, notează CFR S.A.

Compania feroviară menţionează, totodată, faptul că şi pe raza Regionalelor CF Timişoara, Braşov şi Iaşi s-a intervenit permanent în cursul nopţii pentru remedierea deranjamentelor înregistrate, din cauza rafalelor puternice de vânt, la sistemul de alimentare cu energie electrică a liniei de contact, între staţiile Teregova – Armeniş, Lunca Bradului – Răstoliţa, Tuşnad Sat – Tuşnad Băi, Tuşnad Sat – Sânsimion, Leşul Ilvei – Ilva Mică. La această oră pe aceste două segmente feroviare se circulă în condiţii normale.


Ultimele stiri
Premierul Bolojan, despre criza apei din Prahova: „Foarte posibil, din această seară alimentarea cu apă va începe să…

ÎCCJ explică de ce a atacat a doua oară la CCR legea privind pensiile magistraților. Purtătorul de cuvânt…

5 idei de pijamale perfecte pentru o seară de film acasă (P)

Grupul parlamentar „Pace – Întâi România” a depus o moțiune de cenzură împotriva Guvernului Bolojan. Ninel Peia l-a…

Grecia: Consecințele furtunii Byron în sud-estul Greciei. Străzi inundate și drumuri blocate în Atena. Școlile au fost închise…

Centrala electrică de la Brazi a fost repornită, însă funcționează la capacitate redusă. Ivan: „Suntem pregătiți pentru a…

România în Direct. Alegerile din București. Cine poate repara orașul? | VIDEO

Secţiile Unite ale Curții Supreme sesizează CCR cu privire la proiectul de lege privind pensiile magistraților

STUDIU: 65% dintre români se așteaptă la cheltuieli mai mari de Crăciun față de anul trecut | AUDIO

Furnizarea apei va fi reluată în județul Prahova în următoarele zile, anunță prefectul județului. DSP a prelevat probe…