Confidenţialitate


Ceaiul şi cafeaua protejează împotriva bolilor de inimă


Cercetătorii olandezi susţin că cei care beau peste şase ceşcuţe de ceai în fiecare zi reduc cu o treime riscul de a se îmbolnăvi de inimă, acelaşi beneficiu rezultând şi în cazul consumului a două, până la patru ceşti de cafea zilnic.

Specialiştii spun despre cafea că, în teorie, are proprietăţi care care acţionează simultan în sensul creşterii sau reducerii riscului de boli cardiace – creşte colesterolul, dar luptă împotriva afecţiunilor inflamatorii asociate unei suferinţe cardiace.

De altfel, riscul de a muri de cancer este extrem de mic pentru cei care consumă ceai sau cafea.

Medicii avertizează că se impune, totuşi, un consum moderat de ceai şi cafea. La fel, aveţi grijă şi cât zahăr puneţi în ceşti.

În schimb, ţigara la cafea anulează orice beneficiu, aşa cum se întâmplă şi în cazul consumului de ceai în cantităţi mari în faţa televizorului sau lipsa de exerciţiu fizic.

La studiu au participat 40,000 de oameni.


Ultimele stiri
Țările UE au covenit să deblocheze negocierile de aderare cu Ucraina și Republica Moldova

Putin, despre atacurile ucrainene asupra Rusiei: „Ne provoacă unele pagube, dar ne revenim rapid” | AUDIO

Plata pentru podul Giurgiu–Ruse va putea fi achitată online din 15 iunie | AUDIO

Mureș: Locuitorii din comuna Sânger sunt chemați la urne să decidă dacă primarul rămâne în funcție | AUDIO

Prefectul de Timiș, Cornelia Micicoi, a demisionat după perchezițiile procurorilor europeni la locuința sa  | AUDIO

MAE – atenționare de călătorie: ce trebuie să știe românii care intenționează să călătorească în Rusia dinspre Estonia

Tot mai mulți români din Belfast cer asistență diplomatică în urma atacurilor anti-imigranți din ultimele zile | AUDIO

Trebuie să mănânce femeile cât pentru doi în timpul sarcinii? Avertismentul Mihaelei Bilic

USR nu va susține învestirea Guvernului Tomac. Dominic Fritz: Nu este o decizie împotriva lui Eugen Tomac sau…

Statele Unite „au pus capăt războiului cu Iranul”, anunță Trump. Teheranul rămâne însă prudent: „Nu s-a luat o…