Confidenţialitate

Blind Date with a Book, în librăriile Diverta

Diverta a lansat un nou concept în librăriile din România: Blind Date with a Good Book! Astfel, în toate magazinele retailerului, clienții pot trece peste etapa alegerii unui titlu anume și să aleagă un Blind Date with a Good Book!
Conceptul adună cele mai bune titluri evaluate prin vânzările magazinelor Diverta și prin recenziile clienților din România și însumeaza până la 20 de titluri în fiecare magazin din țară!

Diverta a vândut în prima lună de la lansare peste 2000 de exemplare. Aceste cifre arată un interes crescut în rândul clienților și determină retailerul să susțină dezvoltarea conceptului Blind Date with a Good Book și să introducă ediții speciale pe parcursul anului in functie de sezon. In acest sens, Diverta are in pregatire o serie noua de carti pentru Blind Date with a Good Book în februarie-martie, pentru perioada Vallentine’s Day – Dragobete – Mărțișor – Ziua Femeii.

Cărțile din colecția Blind Date sunt împachetate într-un ambalaj cu o grafica speciala, ce oferă clientului indicii despre titlul cărții. Astfel, își pot satisface curiozitatea în timp ce își pun la încercare cunoștințele din domeniu!
Cele mai atrăgătoare titluri ale colecției Blind Date au fost “Magie, Chimie, Poezie sau Prostie?”, “Încearcă să mai dormi după ce citești această carte” și “O poveste despre renunțarea la perfecțiune”.

Cititorii sunt așteptați în magazinele Diverta să afle ce cărți se ascund în spatele acestor titluri-ghicitori!
Blind Date with a Good Book se adresează celor care vor să fie siguri că citesc o carte bună și nu au timpul necesar să se documenteze în privința noilor apariții, dar și celor cărora le place misterul și râvnesc după o ghicitoare bună.