Berea rămâne liantul socializării și în cele mai frumoase momente ale iernii: 78% dintre români o aleg și în această perioadă (P)
Un studiu realizat la solicitarea Centrului de Studii despre Bere, de către Reveal Marketing Research, confirmă că berea își păstrează popularitatea și rolul de catalizator social chiar și în timpul sărbătorilor de iarnă.
Rezultatele studiului confirmă faptul că berea contribuie la crearea unei atmosfere relaxate și autentice. Fie că vorbim despre masa festivă, petreceri sau momente simple de zi cu zi, berea rămâne un liant care aduce oamenii împreună și întărește sentimentul de apartenență
Potrivit cercetării, 78% dintre români consumă bere în această perioadă, fie frecvent – mai ales bărbații (36%) și persoanele cu vârste între 35 și 44 de ani (35%) – fie ocazional. Cele mai frecvente contexte de consum sunt petrecerile (56%), mesele festive (49%), momentele cu prietenii (40%), dar și activitățile casnice, precum gătitul (31%).
De asemenea, 84% dintre români consideră că berea contribuie la o atmosferă relaxată de sărbători, subliniind rolul său de liant al socializării.
Studiul arată că berea este percepută și ca parte integrantă a tradițiilor moderne de aproape doi din trei români. Ea este prezentă în numeroase obiceiuri contemporane cum sunt: grătare și petreceri în familie (70%), mese de sărbători (43%), festivaluri (39%) și evenimente de familie (27%).





