Confidenţialitate

ȘTIREA BRAVO: Mastercard Sensory Playground a transformat Electric Castle într-o experiență multi-senzorială impresionantă – AUDIO (P)

Toată lumea vorbește despre momentul Tonny Cash de la Electric Castle, dar echipa Deșteptarea a fost cu adevărat surprinsă de altceva.

Pentru al cincilea an consecutiv, Mastercard a împărtășit latura de neprețuit a muzicii cu fanii Electric Castle și le-a oferit beneficii exclusive și momente electrice, în calitate de card preferat al festivalului.

Anul acesta, Mastercard a adăugat o nouă filă în povestea identității de brand și a lansat logo-ul audio, o arhitectură sonoră complexă care reprezintă cea mai recentă evoluție a brandului. Ca o continuare firească a acestei lansări, dar și pentru că inovația face parte din ADN-ul său, Mastercard a creat pentru participanții la Electric Castle primul hub senzorial, intitulat Sensory Playground.

”Aș vrea să nu trecem așa de repede pe lângă un detaliu fascinant de la festival – și anume, ceea ce s-a numit Sensory Playground, adică un spațiu unde cei de la festival
au putut descoperi muzica folosindu-se și de alte simțuri decât auzul. Și asta sună paradoxal și tocmai de aceea e foarte interesant ce s-a întâmplat acolo. Pe scurt, la Electric Castle a venit Amber Galloway, adusă de Mastercard, care este cea mai cunoscută interpretă de sign language – limbaj al semnelor – din lume”, a mărturisit Vlad Petreanu, luni dimineață, în Deșteptarea.

Nu este doar o traducere a versurilor, să știți. Amber nu doar interpretează textele, ea a dezvoltat un limbaj în care descrie vizual inclusiv „densitatea“ sunetelor, punctând frecvențele joase, bașii, adică, sau înaltele – practic, cum spuneam, este o interpretare senzorială a muzicii pentru alte simțuri decât numai auzul. Sună, cumva, științifico-fantastic. Vă recomandăm să vă uitați pe canalul ei de Youtube, Amber Galloway Gallego, ca să descoperiți o lume nouă.

Practic, mesajul este că toți oamenii, indiferent de condiție, merită și pot să se bucure de experiența unui festival de asemenea amploare. De altfel, tot festivalul a fost accesibilizat, pentru că au fost instalate rampe de acces peste tot unde era nevoie.

Electric Castle s-a transformat într-o experiență multi-senzorială cu ajutorul Mastercard, iar despre Mastercard Sensory Playground am povestit pe larg și azi la ȘTIREA BRAVO, în direct în Deșteptarea:

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.