Confidenţialitate

TRUSTED BRANDS: Radio Europa FM, pentru al zecelea an consecutiv cel mai de încredere post de radio din România!

Pentru al zecelea an consecutiv, Europa FM este considerat cel mai de încredere post de radio din România de către participanții la studiul TRUSTED BRANDS, realizat de revista Reader’s Digest.

Știrile Europa FM și cea mai bună muzică difuzată pe frecvențele Europa FM, alături de o echipă de jurnaliști recunoscută și apreciată la nivel internațional, au reușit să păstreze Europa FM în fruntea clasamentului TUSTED BRANDS și în 2015. Pentru al zecelea an  Europa FM primește titlul de cel mai de încredere post de radio din România!

Poziția numărul 1 în clasamentul încrederii românilor este încă o confirmare a succesului cu care Europa FM a marcat începutul acestui an în radioul românesc, prin obținerea celui mai bun Market Share (care reprezintă procentul din volumul total de ascultare ce revine fiecărui post de radio), în Urban, în timpul săptamânii, în rândul stațiilor private.

Europa-FM-cel-mai-ascultat-post-de-radio-din-Romania

Trusted Brands 2015 s-a desfășurat concomitent în șapte țări europene, printre care și România, respondenții având la dispoziție pentru a alege 20 de categorii comune și un numar de maximum 18 categorii locale. Participanții la sondaj nu au primit variante de răspuns, ci au fost rugați să nominalizeze ei înșiși mărcile în care au încredere și să le evalueze apoi în funcție de “Calitate”, “Valoare excelentă”, “Imagine puternică”, “Înțelegerea nevoilor clienților” și „Responsabilitate socială”.

Studiul Trusted Brands 2015 a fost realizat în perioada septembrie – noiembrie 2014, iar respondenții au fost selectați din baza de date de clienți activi ai Reader’s Digest din țările participante: Austria, Elveția, Finlanda, Germania, Portugalia, România și Rusia. În perioada menționată, în Europa s-au trimis 285.396 de chestionare cu întrebări deschise, dintre care 50.000 în România. Selectarea eșantionului consultat a fost efectuată astfel încât să reflecte profilul populației din fiecare țară. Din România au fost analizate 1.986 de chestionare completate. Procesarea datelor și a rezultatelor a fost operată de către compania britanică Wyman Dillon Ltd..