medicina

buna, sunt studenta la medicina... in legatura cu scandalul din Bucuresti, cu infectiile intraspitalicesti, au fost dati afara cei din conducere, dar asta nu rezolva lipsa de fonduri. trebuie sa precizez ca fondurile erau f mici si in anii precedenti, iar acum au scazut si mai mult... ati dori sa munciti in locul nostru, in lipsa aproape totala de materiale si medicamente in spital? sunt multi medici corupti, dar oare nu ar trebui sa actionam prin scoaterea la suprafata a actelor de coruptie CONCOMITENT cu dotarea sistemului sanitar?

postat: marţi 27 apr 2010 la 10:53 639 vizite, 4 raspunsuri, »

mda, asa este, cred ca majoritatea si-a dat seama ca nu sunt doar medici buni sau rai, ci si lipsa de fonduri, primitivism ... am fost si eu recent la un cabinet de pneumologie privat din tm, doctorul lucreaza si in spital ... se vedea pe el cat de obosit este , cam greu sa te intelegi cu el in aceste conditii si nu dau vina doar pe el ... normal ca pt a castiga un ban in plus e nevoit sa-si faca meseria si in aceste conditii ...

marţi 27 aprilie 2010 la 11:12

Eu nu concep ca, pentru un motiv sau altul, să intru in spital cu o durere de stomac si sa ies de-acolo operat la cap şi infectat cu nuştiu ce virus. Nu cunosc o soluţie la aceasta problemă dar, daca se întâmpla, vinovaţii trebuie să plătească scump. Cred ca a venit momentul ca românul sa-şi asume responsabilitatea pentru acţiunile sale.

miercuri 26 mai 2010 la 00:51